TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Sanchez: Melendez úgy üt, mint egy Diaz

2014.03.18. 10:40 td_hriczuakos

ufc166_3.jpg

2005-ben Diego Sanchez is része volt az UFC újjászületésének, amikor a TUF 1 döntője olyan nézettséget hozott, melyre előzetesen nem sokan számítottak volna. Griffin és Bonnar ütközete azóta is csemegének számít, habár mindketten visszavonultak már. Sanchez pedig küzdött közép, váltó- és könnyűsúlyban is karrierje során, legutóbb, épp a hétvégén Myles Jury ellen veszített egyhangú pontozással. Azelőtt pedig Melendez kalapálta el, az a meccs akár Fight of the year esélyes is lehet. Diego szerint azonban Gilbert ütései nem olyan vészesek:

„Nem tudott nekem ártani. Láthatatlannak éreztem magam, aztán betaláltam azzal a hatalmas felütéssel. Én meg rámentem a szubra, pedig a ground and pound-ra kellett volna. Harcoltam már 170 és 185 fontban is, és Istenre esküszöm, Melendez egyszer sem talált el úgy, hogy megszédültem volna. Keresztülmentem azokon az ütéseken, mert csak egy kis semmit éreztem. Olyan volt, mintha Nate vagy Nick Diaz ütött volna.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr585866348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása