TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

GSP a feltöltődés útján

2014.01.12. 10:53 td_axl

Georges St-Pierre decemberi bejelentését követően, miszerint bizonytalan időre felhagy az aktív versenyzéssel, sokan vártak arra, hogy ez a kijelentés számára már önmagában olyan megkönnyebbülést hordoz magában, hogy hamarosan ismét számíthat rá az UFC. Dana-ék ezt szeretnék is, miután Anderson csúnyán megsérült és több bajnok is pihenőpályán van. GSP azonban élvezi a pihenést, először nyilatkozott a decemberi bejelentését követően:

A Karácsonyt és az Új Évet a családommal töltöttem. Ez olyan dolog, amit már évek óta nem tehettem meg. Ez volt az első alkalom, amikor tényleg nem szerepelt semmilyen más dolog a naptáramban, csak velük lehettem. Tökéletes volt, nem emlékszem arra, hogy mikor éreztem ilyen jól magam utoljára. Korábban olyan szinten be voltam táblázva az ünnepek alatt is, hogy szinte nem is láttam a szeretteimet. Annyira boldog vagyok, hogy meghoztam ezt a döntést, nem bántam meg egy pillanatra sem azóta. Csodálatos Karácsony volt, 2014-re pedig sok tervem van. Több projektet szeretnék indítani, amiről még természetesen nem akarok beszélni.

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr55754003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása