TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Bodor Hunor: Rajongóként szemléltem a történéseket

2013.12.17. 14:40 td_axl

hunor-bodor.jpg

A 23 éves Bodor Hunor december 13-án az oroszországi Chelyabinskben mérkőzött a Diamond Fight gálán, ellenfele Alan Shavlokhov volt. A veretlen Alan TKO-val legyőzte a magyar harcost, Hunor így foglalja össze a történteket:

A vereség ellenére nagyon jó élményekkel tértem haza. A meccsel kapcsolatban nem akarok kifogásokat keresni. Jött egy pofon jókor, jó helyre. Kicsit az volt a baj, hogy rajongóként is szemléltem az eseményeket, lenyűgözött a közönség, a profizmus. Amit eddig UFC-s videókban, meg egyéb szervezetek videóin láttam, azt egyszer csak megéltem. Kicsit leblokkolt ez az egész, de most már megtapasztaltam és a jövőben tudom majd kezelni.

 

Meccs után bejött az öltözőbe az ellenfelem és az edzője is, nagyon korrektek voltak, mondták, hogy örülnek, hogy betalált az az ütés, mert másképp bajban lehettek volna. Ez nagyon jól esett.

A gála promótere és szervezője is biztosított a folytatásról, terveznek velem, és ha minden igaz, január végén ismét náluk bunyózom. Egyébként a vereség ellenére is autogramokat kértek, fotózkodtak velem. Ez is nagy élmény volt. Remek kapcsolatokat építettünk főleg a brazilokkal és a thaiokkal. Ha minden jól megy, márciusban két hétre megyek is ki Brazíliába, aminek a költségeit ők állják.

 

Szóval innen indul az igazán kemény munka. Szombat este jöttünk haza, vasárnap reggel már edzettem. Köszönöm még egyszer a támogatást a családomnak, a barátaimnak, a Giants Gymnek, a Militans MMA-nak, a szponzoraimnak: Mantonak és az E-track Magyarországnak. Tudom, hogy min kell változtatnom a felkészülésben is, szóval a siker elrendeltetett :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr255696605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása