TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Bodor Hunor veretlen orosz ellenféllel küzd

2013.12.08. 20:12 td_axl

A 23 éves Bodor Hunor december 14-én az oroszországi Chelyabinskben mérkőzik majd a Diamond Fight gálán, ellenfele Alan Shavlokhov lesz. Hunor gondolatai a mérkőzést megelőzően:

hunor_bodor.jpg

Sziasztok!

Az orosz mecset Kovács "Supras" Attilának köszönhetem, veretlen orosz ellenféllel fogok találkozni december 14-én Chelyabinskben a Diamond Fight gáláján, amit 4 országban közvetítenek élőben. Nem kisebb nevek lesznek a sztárvendégek, mint Fedor, vagy Roy Jones Jr. A program szerint 13-én lesz a mérlegelés és 14-én a gála, aminek a programjában mma es taibox meccsek szerepelnek majd.

 

Az ellenfelem Alan Shavlokhov lesz, könnyűsúlyban, azaz 70 kg-ban találkozunk, amire 77 kg-ról fogyasztok be. Egyébként jó formában várom a találkozót, amit a szegedi Global Grappling versenyen szerzett 2 arany es egy bronzérmem is bizonyít.

19 éve kyokushin karatézom, az egyesületem kyoban az RTK dojo, nevelő edzőm Shihan Tóth Tivadarné. Négy éve brazil jitsuzom a Gracie Barra színeiben, Max Carvahlo alatt vagyok kék öves. Jelenleg minden jellegű edzés munkát a Giants Gymben végzek MMA, Thaibox és grappling téren. A Giants Gymben tulajdonképpen minden jellegű edzés megtálalható es magas szintű képzés folyik. A teremben felszerelt kondi terem és tatamis, zsákos termekben folyik a meló, mindemellett fantasztikus hangulat es összetartás uralkodik. Szeretnem kiemelni, hogy a Giants Gym es a Militans MMA nélkül nem jöhetett volna létre a felkészülésem, az edzések mellett ugyanis dolgozom is. A szponzoraim a MANTO és az E-track Magyarország.

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr125682051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása