TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Silva: Alap hibákat ejtettem

2013.12.05. 12:02 td_adamrepa

AndersonSilva-ktfo.jpg

Közeleg a UFC 168, Anderson Silva pedig egy új lehetőséget kap, hogy a hibákat kijavítva visszaszerezze középsúlyú bajnoki övét Chris Weidmantől - attól az embertől, aki hosszú idő után először győzte le őt, mégpedig egy elég komoly KO-val. Egy a napokban megejtett interjúban így nyilatkozott a hibákat illetően, melyeket az előző meccs során ejtett, s melyek végül is az öv elvesztéséhez vezettek:

"A hibáim abban a küzdelemben - és ezt először mondom - alap hibák voltak. Mindent megtettem, amit kellett, kivéve azt, hogy nem ütöttem meg. Nem mentem át ellentámadásba. Amikor megálltam és a lábaim párhuzamos síkba kerültek, meg kellett volna ütnöm és hátralépnem egyet. Ezt nem tettem meg. Láttam a hibáimat és dolgozom rajtuk a következő harcra való felkészülésem során."

Silva még hozzátette azt is, hogy amennyiben állva zajlik majd a küzdelem, nem fog végigmenni.

"Kemény meccs lesz és nem fog túl sokáig tartani, ha állva harcolunk."

Visszaszerzi-e az övét a pók vagy Weidman másodjára is meglepi az MMA világot?

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr755676868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása