TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Hendricks: GSP tudja, hogy az én övem van nála

2013.11.18. 16:01 td_hriczuakos

hendricks.jpg

Korábbi írásuk után bizonyára már vágod, mi történt hétvégén, így különösebben nem is ecsetelném a storyt, jöjjön Hendricks nyilatkozata a GSP elleni mérkőzés után:

„Ezek a legnehezebb vereségek, de mégis sokkal jobb harcossá tesznek. Legyőztem GSP-t, megérdemeltem az övet, mert én nyertem. 2 ember (pontozók) azonban másképp látta ezt. Hazamegyek, és imádkozom majd Istenhez, hogy gyorsabb, erősebb és jobb legyek, hogy az olyan helyzetek, mint most ez, ne történjenek meg ismét.”

A folytatásról:

Akarom azt az övet, nem érdekel GSP. Az öv az enyém, és ezt ő is tudja. Ez volt az első 5 menetes mérkőzésem. Tudod, hogy mennyivel gyorsabb és jobb leszek a következő alkalommal? Azt hiszed, hogy ezek után ismét egy Oktagonban akar majd lenni velem? Szerintem nem.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr905642015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása