TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Daniel Ghita: Én vagyok önmagam legnagyobb ellensége

2013.04.04. 21:31 td_axl

Hétvégén Daniel Ghita Isztambulban mérkőzik Gökhan Saki ellen a Glory 6 főmeccsén. Ghita az elmúlt években folyamatosan küzdötte fel magát a nehézsúlyú kick-box mezőnyének elit körébe, brutális low-kick támadásai mellé jobb kezét is beerősítette, komplett bunyóssá érett. Saki ellen most visszavágó következik, a 2010-es K-1 WGP döntője után ismét találkoznak. Ghita gondolatai a mérkőzést megelőzően:

GLORY-6-poster_zps0438333c.jpg

"Sosem hasonlítok egyetlen küzdelmet sem egy másikhoz, mert minden harc a ringben egy külön történet, egyedi forgatókönyv. Éppen ezért nem példázódok a 2010-es küzdelmünkkel Saki ellenében, mindketten sokat fejlődtünk azóta. Két kiváló harcos találkozik majd szombaton, mindketten a legjobbak akarunk lenni, minőségi összecsapás lesz.

Nem kifejezetten az ellenfeleimre készülök az edzőtáborok során. Tudom, hogy miben kell fejlődnöm, ezekre koncentrálok. A legnagyobb ellenségem saját magam vagyok, űzöm önmagam, hogy folyamatosan fejlődhessek. Nem lehetsz büszke annyira, hogy ne tanulj új dolgokat, mindig van mit tanulni. 

Isztambul nem éppen neutrális helyszín szombaton, az egész aréna ellenem lesz, Sakit éltetik majd. Egy percig sem bántam azonban meg, hogy vállaltam ott a bunyót, a ringben csak ketten leszünk. Kifigyelem a gyenge pontjait és kihasználom, ez az erősségem. Amúgy nagyon sok török szurkolóm van, akiktől folyamatosan kapom a biztatást, ez jól esik.

Decemberben Semmy Schilt ellen kikaptam. Véleményem szerint túl hamar vetett véget a küzdelemnek a bíró. Nem voltam megfogva, minden rendben volt, csak lassan tudtam felkelni. Semmy megnyerte volna úgy is a küzdelmet, nem vitatom, kihasználta a hibámat, csak szerettem volna végigtolni a bunyót."

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr135196116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása