TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Tyrone Spong célja Schilt, Bonjasky testén keresztül

2013.03.07. 21:42 td_axl

Tyrone Spong március 15-én London mérkőzik a GLORY 5 gálán, ellenfele a korábbi többszörös K-1 bajnok, a nyugdíjából  tavaly visszatérő Remy Bonjasky lesz. Remy már bekóstolta Spong-t mondván, a Blackzillian csapatban most biztos nagy a letargia Overeem és Evans veresége miatt, Tyrone demotivált lesz ellene. Spong nem arról híres, hogy finomkodna ilyen körítést követően, érzelmi húrokat is nehéz pengetni nála, pár gondolata a mérkőzést megelőzően:

tyrone.png

Egy bajnok nem beszélhet ilyen hülyeségeket. Remy, én nem Overeem vagyok. Alistair hibázott Bigfoot ellen, amiért megfizetett. Nem örülök neki, de ez inkább csak motiválni fog engem, inkább a saját dolgaiddal törődj.

A stílusok szülik a mérkőzéseket, meglátjuk, hogy teljesítünk egymás ellen. Úgy gondolom, hogy minden téren jól képzett bunyós vagyok. A rúgásaim és ütéseim rendben vannak. Sokak szerint Remy kezei gyengék, de én nem becsülöm le, ütött már ki kemény ellenfeleket.

Szeretem a kihívásokat, ezért vállaltam a küzdelmet Bonjasky ellen. Ő nagy bajnok és kiváló ellenfél. Le akarom győzni, hogy Semmy Schilt ellen mehessek.  Ez lenne csak igazi őrültség, mondják sokan. Középsúlyból jöttem fel a legjobb nehézsúlyúak közé. Semmy ellen akarom tesztelni magam, mindenki kerüli őt, de nekem ő kell. Gondolom a Saki vs Ghita nyertese mehet ellene előbb. Az is egy brutális háború lesz, biztos vagyok benne, hogy KO lesz a vége.

Négy mérkőzésre írtam alá a GLORY-hoz, lesznek még bunyóim, párhuzamosan a WSOF-ban pedig MMA-küzdelmeim lesznek idén.  Sok jiu jitsu edzésem van, annyit elárulhatok, nem szeretek a hátamon lenni.

Ramond Dekkers halála borzasztó szomorúsággal tölt el. Gyerekkoromban kaziról néztem a meccseit, példakép volt számomra, hiszen hozzá hasonlóan én sem voltam nagydarab bunyós, mindig bizonyítanom kellett. A Golden Glory-ban ugyan nem dolgoztunk együtt, de sokat beszéltünk, azt mondta, hogy jó úton haladok, hogy a rajongóm lett. Ennél nagyobb elismerés és motiváció nem kell, úgy érzem.

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr245122181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása