TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Nick Diaz: Én kiálltam volna Anderson ellen

2013.03.05. 19:20 td_axl

tumblr_mj3iw7Jy1m1qic19lo1_1280.jpg

Nick Diaz jövő hétvégén végre megmérkőzhet GSP ellenében. Erre nem csak a Stockton-i bunyós várt évek óta, hanem mi is. A mariska-fiaskó miatt egy évet pihent Diaz, a Condit ellen elszenvedett vereség sem odázhatta tovább az UFC számára anyagilag is ígéretes bunyót, foghatják nyugodtan arra, hogy St-Pierre kérte a párosítást. Diaz közben ismét summantott a Countdown forgatásokon, Dana tenyere izzadt, de bízzunk benne, hogy most el tudja tépni a célszalagot Nick és ketrecben látjuk Gyuri bácsi ellen. Egy kis hangolás Diaz-tól a bunyóra:

Én vagyok az igazi harcos, olyas valaki, aki gyerekkora óta járja az edzőtermeket: karate, boksz, jiu jitsu. Mindig is a legjobbakkal akartam küzdeni, ezt pedig meg is tehettem az elmúlt években. Csak azt mondom, hogy az elsőszámú bunyóst akarom legközelebb, de Georges St-Pierre-től ezt sosem hallhatjuk. Ezt egyszerűen képtelen vagyok megérteni benne, nem él a lehetőséggel, hogy kiálljon Anderson Silva ellen, hagyja elúszni ezt a lehetőséget. Ez egyszerűen őrület.

Nekem k*rvára mindegy, hogy állva, vagy földön megyünk majd egymás ellen GSP-vel. Azt mondja, hogy jobb földön, rendben, vigyen csak le, ott majd lesz egy kis problémája. Condit nem akart lemenni, inkább elfutott, GSP is átgondolhatná, mire számíthat ellenem.Mi a terv? Jobb akarok lenni mindenkinél. Edzésen és küzdelemben egyaránt, felkészülni minden lehetséges forgatókönyvre. Ezt a terv. 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr915118474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása