TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Wanderlei: Meg is halhattam volna

2016.05.16. 10:48 td_interim

45g5ht.jpg 

Az elgázolt bunyós a közösségi médiában üzent.

tdmg_banner.png

Wanderlei Silva múlt hét szerdán biciklis balesetet szenvedett: edzésről hazafele tekerve elütötte egy autó, a sofőr pedig meg sem állt, hajtott tovább. A bunyós váll- és térdsérülést szenvedett, már másnap megműtötték volna, de a beavatkozást el kellett halasztani. Hétvégén a Silva Instagramján üzent a rajongóknak. A posztot portugálból az MMAJunkie.com fordította le.

Mindenki azt mondta, hogy a biciklizés veszélyes, de én úgy hittem, mindenkinek megvan a joga ahhoz, hogy jöjjön-menjen, ahogy csak akar – kocsival, bicajjal vagy gyalog. De a saját bőrömön éreztem, hogy nem ez a helyzet. Súlyos balesetet szenvedtem, és meg kell műtetnem a vállam és a bal térdem. A fickó, aki látta, azt mondta, hogy „újra megszülettem” és a másik fickó, aki elütött, nem állt meg, hogy segítsen.

Silva jelenleg a Rizin FF és a Bellator sportolója, a japán szervezetnél ősszel egy nyílt súlycsoportú nyolcas tornán indulna, az amerikaiaknál 2017-ben várható a debütálása. Legalábbis elvileg, mert még nem tudni, a sérülései mennyire hátráltatják majd a felkészülésben.

Nagyon szomorú vagyok: meg is halhattam volna. Eltört a sisakom. Nem tudom, mi történt volna, ha nincs rajtam. Aztán azokra a biciklizőkre gondoltam, akik meghalnak, nap mint nap, és senki sem beszél róluk. Akiket ugyanúgy elütnek, mint engem, és senki nem tesz értük semmit! És ez Curitibában, a „mintavárosban” történt. Nagyon sokban kell fejlődnünk, ha a biciklisekről van szó. A bicikli ugyanolyan közlekedési eszköz, mint a többi, és ugyanolyan jogokat érdemel! Nagyon szomorú vagyok a történtek miatt! De küzdeni fogok azért, hogy a biciklistáknak is ugyanolyan jogaik lehessenek.

Wanderlei végül megköszönte az aggódást és a jókívánságokat.

A szívem mélyéről köszönöm a támogatásotokat. Szavak le nem írhatják, mennyire. Az ilyen időkben derül ki, ki az, aki igazán velünk van. Komoly sérüléseket szenvedtem, és nem tudom, mit lesz, de bízom Istenben, és hiszem, hogy minden okkal történik. Szóval megteszek minden tőlem telhetőt, és lesz, ami lesz. Ha nem viseltem volna sisakot, meg is halhattam volna! Ettől átértékeltem az életem, és bölcsebb lettem! Szóval éljétek jól az életeteket, mert elég hamar véget ér. Isten áldjon benneteket. És ha bicajoztok, legyen rajtatok sisak, mert sose tudhatjátok, mikor lesz rá szükség.

Silva műtétjét az Instagramja szerint tegnapra ütemezték át, aznap hajnalban ki is lőtt egy élő videót Facebookra, melyen a kórházi ágyon fekszik, és onnan nézi a városban rendezett UFC 198-at.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr848720772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása