TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: McGregor lazít a nadrágszíjon, egy meneten belül ütné ki Aldót

2015.11.25. 17:12 td_interim

 conor-mcgregor-ufc-189-belt-03-750x370.jpg

Lassulunk, az előző körben még szigorúan négy percen belüli finisht ígért.

black_friday_tdmgstore_blog_article_1.jpg 

Mystic Mac újra akcióban: a UFC ideiglenes pehelysúlyú bajnoka első menetes kiütést ígért be a „rendes” bajnok Jose Aldónak UFC 194-en esedékes meccsükön.

Conor McGregor kettejük eredeti, nyárra tervezett mérkőzése előtt még önbizalomtól duzzadva négy percet adott a brazil legendának. Aldo végül bordasérüléssel visszalépni kényszerült, helyére Chad Mendes ugrott be a UFC 189 főmeccsére, így az ír két menetre módosította jóslatát az amerikai cserejátékos ellen – amit aztán kiütéssel be is teljesített, elnyerve a súlycsoport interim bajnoki övét.

Az Aldo vs. McGregort a december 12-i UFC 194-re tolták át a szervezők, és úgy tűnik, a késlekedést igencsak megsínylette Conor önbizalma: a SevereMMA-nak nyilatkozva már szemérmesen egy menetet adott magának Aldo kivégzésére, azaz egy teljes perccel többet, mint nyáron. :-(((

Jose egy meneten belül felmorzsolódik. Most nagyon éhes vagyok. Készen állok arra, hogy megöljem ezt az embert, egyesítsem az öveket, és akkor mit fognak majd mondani? Meglátjuk, mi mondanivalójuk lesz, miután Jose elbukik – állítólag ő a pound-for-pound legjobb harcos. Majd meglátjuk, mit mondanak, amikor egy meneten belül felmorzsolom.

Utóbbi mondatokat már kritikusainak szánta Mac, de hülye volt a kérdés, hiszen a válasz rá nyilván az, hogy azt mondják majd: jó-jó, de mi tartott ennyi ideig?? Az interjú további részében McGregor arról beszélt, hogy szerinte korai a decemberi időpont. Persze nem maga miatt.

Azt mondtam a UFC-nek, hogy ez túl korai lesz. Júliusban bunyóztam. Még csak most volt, hogy beállítottam, mindenkit kihúztam a szarból azzal, hogy bunyóztam egyet júliusban, pedig simán visszaléphettem volna, és akkor 20 millió dollárnyi produkciós költség, 7 milliós jegybevétel és 40 milliós pay-per-view-nyereség bánja. Ott voltam, harcoltam, megmentettem őket, aztán megint leszerveztek, decemberre. Eredetileg azt mondtam, ez egy kicsit korai, és nem is az én szempontomból, mert én minden héten küzdenék.

 

Azt mondtam nekik, ez egy kicsit korai lesz Aldónak, a teste és a bordái miatt. Arra gondoltam, hogy már megint elsieti az edzőtábort, már megint lerongyolódik, és már megint visszalép sérülés miatt. Most már közelítünk, minden jel arra mutat, hogy ott lesz, és remélem is, hogy ott lesz.

És hogy mi van Aldóval? Minden oké, legalábbis a legutóbbi hírek szerint. A brazil bajnok azt mondja, még jót is tett neki a csúszás, hiszen a nyári bulit felvezető emberkísérlet-cirkusz nélkül most sokkal jobban tud összpontosítani, a nyár óta eltelt időben jobban felkészült a fordított alapállásra, és már azt is tudja, hogyan kezelje a trash talkot. Lorenzo Fertitta UFC-tulaj ráadásul vett neki egy NFL-es védőmellényt is, hogy sparring közben legyen, mi óvja a bordáit. Aldo abban valóban egyet ért az írrel, hogy ott lesz a UFC 194-en a ketrecben. És hogy lemegy-e az első menetben? Ezzel alighanem vitába száll majd, ha eljön az ideje.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr48108380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása