TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|BULVÁR: Assisi Szent Floyd most már segíteni is akar Rouseynak

2015.11.18. 16:38 td_interim

1117-floyd-ronda-tmz-2.jpg

WTF?

425c998815cf8a4693ff4788f3197ccc.png 

Pálfordulás extra: nem elég, hogy Floyd Mayweather Jr. tagadja, hogy ő bujtotta volna fel 50 Centet a Ronda Rouseyn gúnyolódó mém posztolására, az sem elég, hogy elítéli a Rowdy sírján visítva táncoló social media trollokat, a volt bokszoló most azt is felajánlotta a UFC harmatsúly ex-királynőjének, hogy segít neki ökölvívásban. Money-val ismét a Fight Hype beszélt.

Fel a fejjel, Ronda Rousey, ne hagyd, hogy ez elbátortalanítson. Ha segítség kell, legalábbis bokszban, én itt leszek neked. Az egész az időzítésről és a centikről szól. A földharca hihetetlen. Rendbe jön majd.

Hát mivé fajul ez a világ? Tényleg egy csepp rosszindulat nem maradt már az emberekben? :-( De ez még mind semmi, mert Floyd fokozza: Ronda mellett már a UFC főnökségének is segédkezik.

Volt harcosként azt mondom, hogy kell neki adni egy kis időt, hogy összeszedje magát és újra képes legyen összpontosítani. Szerintem sürgetik. Újra fel kell építeniük Ronda Rouseyt, az önbizalmát, még akkor is, ha szerintem továbbra is magabiztos. Hadd küzdjön Holly is, hadd védje meg az övét párszor, és építsék fel a meccset. Én ezt tenném, mint volt bunyós és most már mint promóter. Nem sürgetném a dolgot.

 

Én egy kártyára tenném őket, de más ellenfelek ellen, és aztán lassan felépíteném. Minden az időzítésről szól. Ezt csináltam a Pacquiao-meccsel. Így csináltam abból a mérkőzésből, ami 100 milliót hozott volna a konyhámra, olyat, ami 300 milliót hozott, szóval tényleg minden az időzítésen múlik.

Abban igaza van Floydnak, hogy nem kéne ezt a visszavágót siettetni, de ha az a gyakorlat a minta, amivel az Évszázad Mérkőzéséből öt év késleltetéssel egy áporodott, unalmas izét faragtak, akkor inkább mégse a Mayweather – Pacquiao legyen a követendő példa. Amúgy most már abszolút no had feelings:

Elismerem Dana White és a Fertitta testvérek teljesítményét, hogy képesek voltak fogni egy nőt, és ilyen nagy küzdősport-sztárt csinálni belőle. Elismerem őket ezért, de Rouseynak is oda kellett tennie magát, és oda is tette magát. A helyében én is felhasználtam volna a Floyd Mayweather nevet. Meg kellett tennie. Ez csak üzlet, nem személyes, és én értem az üzletet.

Remek pr-fogás ez a segítség-felajánlás, és megannyi lehetőséget rejt magában: indulhatna például egy reality show, ahol Mayweather tényleg megpróbálja megtanítani Rouseyt bokszolni, Rousey meg cserébe vesz Mayweathernek egy olvasókönyvet, és a napi kesztyűzések után bevezeti új barátját a betűk varázslatos világába. Azonnal előfizetnék rá! Kár, hogy úgyse lesz belőle semmi. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr458089016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása