TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Road to HFC 10: Kocsis Máté

2015.09.11. 12:04 td_interim

10650017_851373554895289_2571075821183685445_n.jpg 

Hamarosan érkezik a Hungarian Fight Championship tizedik gálája, Zalaegerszegről. Ennek apropóján megkerestük a rendezvényen ketrecbe lépő bunyósokat és megkértük őket, mutatkozzanak be pár sorban. Kattintás után Kocsis Máté levelét olvashatjátok, aki az HFC 10 nehézsúlyú négyestornáján indul.

 

Sziasztok,

 

Kocsis Máté vagyok, az HFC nehézsúlyú harcosa, a foglalkozásom hivatásos katona és 10 éve űzök különböző küzdősportokat. Először a katonai képzésem okán ismerkedtem meg a harcművészetek világával, majd később önszorgalomból kezdtem el űzni először a kyokushin karatét, rövid ideig a krav-magat, később a thai-boxot, aminél meg is maradtam. Emellett 3 éve elkezdtem BJJ-val is foglalkozni- innen jött az MMA-ban való megmérettetés ötlete is.

 

Tavaly októberben az akkor még MMPL által szervezett pápai „The Cage” elnevezésű gálán léptem ketrecbe, ott sajnos egy sérülés miatt az orvosok – teljesen jogosan – nem engedték tovább a mérkőzést az első menetben, így TKO vereséget szenvedtem Bíró Tibitől.

 

Éppen nyaralni voltam a párommal, amikor Tánczos Gábor HFC igazgató megkeresett, hogy lenne-e kedvem megmérettetni magam az HFC 10 nehézsúlyú tornáján. Én akkor egy elég csúnya kéztörésből adódó pár hónapos felépülés vége felé éppen elkezdtem a könnyebb edzéseket, így ki kellett kérnem az orvosom véleményét, aki zöld utat adott, így hát örömmel vállaltam a felkérést. Számomra megtiszteltetés képviselni magamat és csapatomat Magyarország egyik legszínvonalasabb küzdősport rendezvényén, és szeretném megmutatni mire vagyok képes.

 

A felkészülésemet elég nehéz volt megfelelően összerakni, mivel a Szolnok- Budapest-Veszprém vonalon ingáztam, de szerencsére sikerült egy elég rugalmas és változatos felkészülési tervet készíteni, ami 90% -ban meg is valósult (sajnos egy-két apró, de annál bosszantóbb sérülés időnként akadályozott az edzésben). Ez úton is szeretném megköszönni minden edzőnek és edzőtársnak a segítséget, amit a felkészülésemhez nyújtottak.

 

Az ellenfelekkel kapcsolatban általában azt az elvet vallom, hogy mindig csak a következő ellenfélre koncentrálok, de mivel ez egy négyes torna, így nyilván mind a három lehetséges ellenfelemről gyűjtöttünk információt. Segítőmmel és barátommal Varga Istvánnal együtt dolgozzuk ki a game plan-t az első – Balla Zsolt – elleni mérkőzésemre, a másodikra pedig az előzetes információk és a helyszínen látottak tükrében döntünk majd a taktikáról. Mindhárom lehetséges ellenfelem rutinos és kiváló bunyós, de hiszek benne, hogy bárkit le tudok győzni.

 

Számomra a küzdősport elsősorban önmagam legyőzéséről szól, arról, hogy mi az, amit ki tudok hozni magamból, amikor a „túlélés” a tét. Emellett világ életemben szerettem a kihívásokat, és úgy gondolom, hogy aligha létezik nagyobb kihívás annál, mint hogy az embert bezárják egy ketrecbe egy másik, fizikailag és technikailag kiválóan felkészített harcossal, hogy szinte teljesen kötetlen küzdelemben eldöntsék, hogy melyikőjük a jobb.

 

Kedvenc MMA harcosom Cain Velasquez, volt UFC nehézsúlyú bajnok, tetszik a megalkuvást nem ismerő stílusa és a sporthoz való hozzáállása, kedvenc meccsem pedig, mikor megszerezte Brock Lesnar-tól a bajnoki címet.

TDMG SUMMER END SALE • MINDEN TRIKÓ 2990FThttp://goo.gl/HAZtt5#TDMG #TOTALDAMAGE #APPAREL #mma #bjj #kickboxing #grappling #lifestyle #streetwear #tanks

Posted by TDMG on Thursday, September 10, 2015

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr27777842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása