TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|BULVÁR: Fedor valóra váltotta egy kerekesszékes lány álmát

2015.08.12. 15:10 td_interim

fedor-emelianenko-smile-m-1.jpg 

Pedig nem csinált semmi extrát, csak magát adta.

 

Míg Fedor, a harcos épp a ketrecbe való visszatérését készíti elő, addig Fedor, a magánember nyaral és rajongói álmait váltja valóra.

Emelianenko tegnap hajnalban rakta ki azt a posztot a Facebook-jára, ami egy fiatal lány rajongójával való találkozását meséli el, és ami azóta óriási karriert futott be. A történetet a lány, Yana Karakyanova írta le.

«Yesterday I was sitting in my wheelchair in Kislovodsk city park with a tablet “Raising funds for a dream”. Well, of...

Posted by Fedor Emelianenko on Monday, August 10, 2015

A kerekesszékes Yana néhány nappal ezelőtt Kiszlovodszk orosz üdülőváros egy parkjában üldögélt „Egy álomra gyűjtök” feliratú táblával a kezében, amikor ismerős alakot látott közelíteni egy tinédzser lány mellett lépdelve. A lány odahajolt és pénzt adott Yanának, míg a férfi csendben figyelte. Yana először azt hitte, hallucinál, de aztán rájött, hogy valóban Fedor Emelianenkót látja, ettől viszont iszonyúan zavarba jött.

Teljesen megnémultam, csak annyit tudtam mondani: „Annyira hasonlítasz Fedor Emelianenkóra.” Rám mosolygott, aztán folytatták a sétájukat. Csak percekkel később esett le, hogy az igazi Fedorral találkoztam! Képzelhetitek, mennyire sajnáltam, hogy olyan esetlenül viselkedtem. Az összes meccsét láttam, ahogy Oroszországért küzdött. Itt volt a világbajnok és én még egy autogramot sem kértem tőle! Majdnem elsírtam magam, de aztán arra gondoltam, ha van Isten, akkor segíteni fog, hogy még egyszer találkozzam Fedorral.

 

Kis idő múlva láttam, hogy visszafele sétálnak ugyanazon az úton. Fedor rám nézett. Már fordultam volna felé, hogy odaguruljak, ehelyett ő jött oda hozzám.

 

Azt kérdeztem: „Kérlek, adnál egy autogramot? Másként senki sem hinné el, hogy találkoztam veled!” Azt mondta: „Akkor inkább csináljuk egy fotót.”

Fedor elkérte Yana telefonját, odaadta a tinédzsernek, akivel sétált – ő Emelianenko lánya, Maria volt – aki elkészítette a fenti, közös képet. Fedor aztán autogramot is adott és „sok szép szava” volt a kerekesszékes lánynak, aki úgy írta le a harcost, mint akiben rengeteg kedvesség van, egy csepp önzés nélkül, és aki úgy nézett ki, mint a „régi orosz mesék hős lovagjai.”

Nagyon klassz történet, pláne, hogy Fedor semmi különöset nem csinált, csak önmagát adta. A harcos időközben több nagy MMA-szervezettel is tárgyal a visszatéréséről, elmondása szerint „kiváltképp a UFC-vel.” Ott is embereket akar megríkatni, csak máshogy.

Brutál meleg van, de mi segítünk Nektek. Nem csak a hőséget viseled könnyebben, de a megjelenésed is elnöki, ha TDMG atl...

Posted by TDMG Store on Tuesday, August 11, 2015

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr337701250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása