TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: "Kiváltképp" a UFC-vel tárgyal Fedor

2015.08.06. 18:44 td_interim

mma_fedor_emelianenko1_576.jpg 

Az orosz legenda a lehető legerősebb bunyósok ellen akar visszatérni.

 

Fedor Emelianenko visszatér – ettől minden jóérzésű MMA-rajongó összefosta magát pár hete, közelebbit viszont a bejelentés óta sem tudtunk meg a dolgok állásáról. Most sem jutottunk olyan nagyon sokkal előre, de legalább néhány infómorzsa leesett az asztalról: Fedor egy ifjúsági fórum díszvendége volt a Kaukázusban, ahol a fiatal rajongók kérdéseire válaszolva felfedett néhány részletet a visszatéréséről. 

A harc utáni vágy a véremben van. Tizenegy évig voltam a sport része – edzés és versengés az egész életem. Az évek során nem csak arra szomjaztam, hogy részt vegyek a csatákban, de arra is, hogy tovább adjam a tudást és a technikákat. Azután döntöttem a visszatérés mellett, hogy mindent megbeszéltem az edzőimmel – ebben a családom is támogat.

 

Be kell ismernem, nagyon hosszan el kellett beszélgetnem a feleségemmel, hogy ő is áldását adja rá. De megtaláltam a helyes szavakat és rávettem Xeniát. Minden lépésemben támogat. És az anyám... az anyám nagyon aggódik. Egyből felhívtam és elmondtam neki. De végtére is, a döntés az én kezemben volt.

 

Most folynak a tárgyalások, kiváltképp a UFC-vel, de más promóciókkal is. Azt gondolom, hamarosan meghozzuk a végső döntést. Ami az ellenfelet illeti, azt kell mondjam, a lehetőségeknek összhangban kell lenniük a vágyaimmal. A világ legerősebb harcosaival szeretnék szembenézni – a UFC bajnok Fabricio Werdummel. Viszont, mivel több mint három éve nem harcoltam, az első meccsembe szeretnék beleszólni, megnézni magamnak az ellenfelet.

 

Most tehát visszanyerem a formám, amint hazatértem a fórumról, és megkezdjük az edzőtábort.

Hogy mit szól mindehhez Fabricio Werdum? Pontosan azt, amit Fedor: üdvözli a kihívást, de nem biztos abban, hogy – ha össze is jönne a UFC szerződés – rögtön első mérkőzésként címmeccset adnának az orosznak. De Werdum azt is mondta: szívesen bunyózna Fedorral akár már decemberben.

• VENUM SHADOW HUNTER RASHGUARD • Nálunk ez a menőség is raktáron van. Minden méretből van, de siessetek, mert csak 1-1 darab. http://tdmgstore.com/shop/venum-shadow-hunter-rashguard-feketepiros-hosszuujju/

Posted by TDMG Store on Monday, July 27, 2015

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr247686504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása