TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Werdum két éve készült erre a guillotinere

2015.06.15. 16:38 td_interim

chb1j_muwaeyaer.jpg 

Így nem csoda, hogy be is jött.

 

A UFC 188 főmeccse láttán az ember hajlamos volt azt gondolni, Fabricio Werdum egy jós, a gála utáni nyilatkozatokat olvasva pedig lassan ott tartunk, hogy már kétség sem férhet hozzá.

A UFC újonnan vitathatatlan nehézsúlyú bajnokká koronázott brazilja a gálát felvezető Embedded-sorozat második epizódjában egy szuszra felsorolta, miért fogja megverni Caint: mert a kétéves kihagyás túl sok, két hét nem elég felkészülni a tengerszint feletti magasságra, az amerikai le fog fulladni, és benn fog ragadni egy szubmissiönben.

Minden így is történt, Velasquez egy guillotinre kopogott – most az is kiderült, a brazil abszolút meg volt győződve arról, hogy erre a szubra kell gyúrnia.

Körülbelül két évet készültem erre, nem két, vagy három hónapot. Hittem magamban, magam elé képzeltem ezt a pillanatot. Meglett a guillotine. Erre készültem. Tudtam, hogy Cain rámegy az egy-, vagy kétlábas levitelre, úgyhogy készen álltam a pillanatra.

Ezt nevezem felkészülésnek. Asszem írok Werdumnek egy e-mailt a nyerő lottószámokért.

fedor_sign-up.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr907546430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása