TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Conor McGregor cikket írt, és jobban fogod tőle imádni/gyűlölni, mint korábban bármikor

2015.05.19. 17:16 td_interim

conor-mcgregor-ufc-178-post-press-750x3701.jpg 

A téma? Conor McGregor!

 

A Notorious Las Vegas-i bérkastélyában teljes gőzzel a július közepi, Jose Aldo elleni vébécímmeccs-leszámolásra készül, pihenőidejében viszont összerakott egy cikket önmagáról az ír Independentbe. Mintha nem róla beszélne az egész ország már így is.

A szöveg idézhető sorok valóságos aranybányája, és az önhájpolás mellett azért néhány személyes dolog is belekerült. Mindenképpen olvasd el a teljes cikket, tényleg erőteljesre sikeredett, alább kedvcsinálónak jöjjön néhány részlet, az MMAfighting.com szemléje nyomán.

Elsőnek a kritikusok kapják meg a magukét.

Szerény vagyok azokkal, akik ismernek. Arrogáns vagyok azokkal, akik kételkednek bennem. És könyörtelen vagyok azokkal, akik kiállnak ellenem.

 

Felbukkannak a gyűlölködők. Én egyszerűen azt választottam, hogy magam mögött hagyom a keserűséget. Ahogy már korábban mondtam: a pénzemmel törlöm le a könnyeim.

 

A kemény munkával megszerzett pénzüket abban a reményben költik el, hogy egy nap majd láthatnak kifektetve, arccal a saját véremben. Én győztes maradok, felmarkolom a kemény munkával megszerzett pénzüket, és kitörlöm vele a seggem. Köszönjük a vásárlást. Talán legközelebb megtörténik. De legközelebb az ár a duplája lesz.

McGregorról még ma is sokszor elhangzik, hogy csak a szája jár – az eddig elért eredményeit tekintve viszont járhat is.

Huszonhat évesen enyém a műfaj összes rekordja. A legtöbb eladott jegy. A legmagasabb nézettség. És július 11-én enyém lesz a UFC legmagasabb PPV-száma is. Huszonhat évesen uralom a műfajt. Enyém a legtöbb vegasban eladott UFC-jegy rekordja, több jegyet adtam el, mint Floyd Mayweather a visszatérő meccsén Juan Manuel Marquez ellen, 2009-ben.

Végül Conor ismét előhúzza Mystic Mac-et, és megjósolja a jövőt:

Július 11-én Aldo felmorzsolódik az energia súlya alatt. Ismét belekóstolok az aranyba. A kétkedők majd új kifogás után néznek. Legközelebb a dupláját is kifizetik. A rajongóim örvendezni fognak. Együtt ünnepeljük majd a jó életet, és együtt nyerjük el a jutalmat is.

 

Olyan dolgokra vagyok képes, amikre még soha senki. Különleges vagyok. Én vagyok a bolygó p4p legjobb harcosa. És be is bizonyítom két hónap múlva, amikor harmadjára is világbajnok leszek. Ez a történet csak a kezdet. És folytatódni fog, még sokáig.

conor-sign-up.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr77473434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása