TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Machida a második menetre már nem volt magánál

2015.04.24. 18:43 td_interim

470280442.jpg 

Beigazolódott a Rockhold-sejtés: az a könyökös vetett véget mindennek.

 

Luke Rockhold két meneten belül megsemmisítette Lyoto Machidát a hétvégi UFC on FOX 15 főmeccsén. Rockhold az első menet végén iszonyatos könyököst vitt be Machida fejére, a győztes később azt gyanította, ezzel agyrázkódást okozott ellenfelének. Így gondolja ezt az áldozat is, aki a brazil Combate-nek nyilatkozott a mérkőzésről.

Igazából az első menet végére már nem voltam meccsben. Azt hiszem, a fejem hátulján talált el, vagy valami, éreztem egy becsapódást. Attól fogva nagyon szédültem, és máshogy láttam a dolgokat. Nem volt elég időm, hogy összeszedjem magam a második menetre, és így kezdtem újra. Tényleg nem emlékeztem semmire, csak néhány pillanattal a meccs után kezdtem el emlékezni. Semmit sem hallottam, robotpilótán küzdöttem.

Az a könyökös brutális volt, de nem a feje hátulján érte Machidát, hanem a füle fölött:

 

És ugye egyből a padló adta a másikat. Ebből tényleg nem lehetett már értelmesen felállni.

otg_banner_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr987396132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása