TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Nick Diaz sérülten állt ki Anderson Silva ellen

2015.02.03. 08:20 td_interim

401_nick_diaz_0_0.jpg

Csaknem használhatatlan volt a bal könyöke a stocktoni fenegyereknek.

 

Múlt hétvégén, a nagy visszatérők meccsén Nick Diaz egyhangú pontozásos vereséget szenvedett Anderson Silvától. A stocktoni harcos a gála utáni sajtótájékoztatón árulta el, hogy sérülten állt ki a legendás brazil ellen. A meccset megelőző két hétben nem tudott ballal ütni. Könyökében a röntgen csontszilánkokat mutatott, a ketrecbe lépés előtt kortizonnal kellett injekciózni. Bár Diaz azt mondta, a sérülés nem igazán akadályozta a harcban, egy elsődlegesen a boksztudására alapozó bunyósnál ez elég komoly hátrányt jelent.

A meccsig nem igazán tudtam ütni (a bal kezemmel), de azt gondoltam, ha már a meccsen szakítok el, vagy húzok meg valamit, azt már csak átvészelem valahogy. A bunyó előtt nem akartam, nehogy még itt feldagadjon nekem, és úgy álljak ki oda, hogy semmim sincs.

Diaz úgy érezte, a bal könyökében mintha beakadt volna „valami ín,” és teljesen nem is tudta kinyújtani a karját.

Valójában beragadt és nem tudtam ütni vele. De kiálltam harcolni, és ott nem okozott problémát. De aggódtam, hogy fog, mert az elmúlt napokban akárhányszor csak ütöttem vele, beragadt.

A UFC orvos azt mondta, lehet, hogy meg is kell műteni a könyököt. Diaz viszont ha lehet, ezt inkább kihagyná.

Azt mondta, mehetünk, megcsinálhatjuk a műtétet, és kiszedhetünk valamit belőle. Vagy valami ilyesmi. De nem igazán néztem utána, nem nagyon rajongok a műtétekért. Nem tudom. Majd meglátjuk. Ha nem ütök meg senkit, miért kéne a műtét?

Diaz utolsó mondatával – Dana White gyanúját igazolva – arra utalt, hogy most egy darabig megint eltűnhet a Föld színéről.

Valóban követsz minket? Kérj értesítést az új cikkekről!

fb_ertessites.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr537134861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása