TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Nate Diaz: Sérülten bunyóztam dos Anjos ellen

2014.12.15. 19:04 td_Emree

www.jpg

Visszatérek!

Gondolom nem voltam vele egyedül, aki izgatottan várta, hogy Nate Diaz 13 hónap után visszatérjen a ketrecbe. Nos, a visszatérés megtörtént, azonban nem egészen úgy, ahogyan vártam. Az eleje még igazán Diazos volt, gondolok itt a nyilatkozatokra, a kihagyott média eseményekre. Aztán jött a hír, hogy Nate-nek nem sikerült bemérnie, 4 fonttal a könnyűsúlyú határ felett volt. Nem kapott lehetőséget az újra mérlegelésre, hanem fizetésének 20%-át egyből levonták és úgy mehetett bunyózni Rafael dos Anjos ellen.

A mérkőzésen aztán Dos Anjos kiváló formát mutatott. Lábrúgásaival szinte teljesen lerombolta a kisebbik Diaz testvér mindkét lábát, aki így nem tudta alkalmazni elsőrangú boksztechnikáját. A földön pedig sikerült dominálnia Diazt, aki itt sem tudta kamatoztatni másik erősségét, nevezetesen a BJJ tudását. Nate Diaz komoly verést kapott, aki látta a meccset, az biztos észrevette, hogy a lába a szivárvány minden színében pompázott. Ennek ellenére mégsem tört meg, azonban Rafael dos Anjostól nem lehetett elvitatni a győzelmet. Ezt a bírók is így látták, így legközelebb dos Anjos mehet Anthony Pettis ellen a könnyűsúlyú övért.

Nate ezzel a vereségével visszacsúszott a mezőny középső tájékára. Meg is kérdezték tőle, hogy mi történt, hiszen korábban azt nyilatkozta, még sosem volt jobb formában.

„Harcolni és győzni jöttem. Az edzőtábor alatt több probléma is adódott, csak azt kívánom, bárcsak győzni tudtam volna. Tudom, hogy mire vagyok képes. Jönnöm kellett, tettem ezt sérülten. Nem volt a legjobb formában. Azért vagyok itt, hogy bunyózzak, hogy lássatok srácok. Nem vagyok olyan, mint azok, akik lemondanak egy meccset sérülésre hivatkozva. Itt leszek, hogy megmutassam, mit tudok. Azt kívánom bár csak jobb formában lettem volna. Legközelebb is itt leszek, kell ez nekem és úgy akarom csinálni, hogy jól nézzen ki.”

Nate nagyon hasonló módon kapott ki, mint anno Benson Henderson ellen. Az alapállása meg lett ingatva egy csomó, erős combrúgással. Ezzel kikapcsolták a kéztechnikáját a játékból és innentől már ütésekkel is lehet puhítani. Rossz lábbal elmozogni sem tudott, olyan hatékonyan és a földreviteleket is nehezebben védte. A Diaz tesók ritkán szokták magyarázni a bizonyítványt. Igazi harcos szellemre vall bevállalni a bunyót sérülten is, de megéri?

Nate Diaz bukta a fizuja ötödét, és a vereségnek hála visszább csúszott a szervezet ranglistáján is. Nem beszélve a verséről, amit kapott és a sérülésekről. Személy szerint úgy gondolom, hogy Nate nem a számára legjobb döntést hozta meg. Utólag azonban könnyű okosnak lenni. Remélhetőleg mihamarabb felgyógyul is újra a ketrecben láthatjuk, ahol végre egészségesen, csúcsformában tud teljesíteni.

Ahogy Diaz, a facebook is beint, nem mutat neked minden TOTALDAMAGE hírt! Kérj értesítést, hogy ne maradj le semmiről!

fb_ertessites.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr636984893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása