TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Rockhold leginkább Belfort ellen menne legközelebb

2014.05.28. 12:43 td_hriczuakos

mma_fn35_19.jpg

A korábbi Strikeforce bajnok, Luke Rockhold az elmúlt két meccsén megmutatta, hogy mit is tud valójában, valamint hogy nem volt véletlen a Jacaré elleni győzelme sem. Bár még mindig élénken élnek benne a Belfort elleni vereség képei, Luke most visszafizetné Vitor-nak a kölcsönt, aki, mint tudjuk, már nem élvezheti többé a TRT kúra előnyeit. Rockhold gondolatai:

„Szerintem egy 2014-es címmérkőzésnek a számomra igenis lehet alapja. Meg akarom szerezni az övet, de nem csupán papíron szeretnék bajnok lenni. Van egy ember, aki legyőzött engem, és úgy érzem, hogy nekem is le kell őt győznöm ahhoz, hogy a legjobb lehessek. Szeretném neki visszaadni a kölcsönt. Amint visszatér, őt preferálnám mindenki fölött, mint következő ellenfelet.

A Vitor elleni vereség az egyik legjobb dolog, ami történt velem. Új perspektívákat adott, és ezután tudtam, hogy át kell gondolnom kicsit a stílusomat, hogy miben vagyok a legjobb. Ha túlságosan erőltetek dolgokat, akkor váratlan ütéseket szedhetek be. Azonban, ha várok egy kicsit, lazítok, és megtalálom az igazi hatótávolságomat, akkor olyan vagyok, mint egy mesterlövész. Tudom, hogy az állóharcom ott van a legjobbak között, és bízom benne, hogy a földreviteleim és a BJJ-m is. Amikor nyugodt vagyok, minden jobban megy.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr496197150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása