TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Három éves a Totaldamage

2013.12.28. 16:07 td_axl

td_logo.jpg

Hosszú évek óta követtem külföldi hírportálokon a különböző küzdősportokkal kapcsolatos híreket, lenyűgöztek a Pride Fc és K-1 majd az UFC gálái. A suli, majd a meló mellett magam is sportoltam, elsősorban Kyokushin alapokról indultam, majd megismertem más irányzatokat. 2010-et írtunk, a magyar média véleményem szerint nem rendelkezett olyan autentikus oldallal, ahol elsősorban az MMA és kickbox szabályrendszerű hazai vagy külföldi hírekről értesülhettem volna, élményeimet pedig csak egy szűk csoportot megszólító fórumon oszthattam meg. Idővel ez a fórum is szétesett, melyet elsősorban az amúgy is törékeny hazai küzdősport társadalmat szétzilálni, egymásnak fordítani igyekvő erők ellehetetlenítettek. Elhatároztam, hogy létrehozok egy hírportált, mely nem csupán híreket hoz a magyar rajongók számára, hanem hosszú távon családdá egyesít minket, hogy a magyar küzdősport ebben a közegben egyre népszerűbbé váljon, ezáltal pedig fejlődjön mindannyiunk és utódaink örömére.

A Totaldamage akkoriban még önálló oldalként futott, nem a mostani blog.hu felületen. A fejlesztést, cikkírást, marketinget és kapcsolatépítést közel másfél évig egyedül láttam el, segítség nélkül, noha mindenki egy csapatot vélt látni, vagy inkább képzelni a portál mögé. Szerelemből és elhivatottságból történt mindez, mely során azonban átéltem mély pontokat is, hiszen sokat áldoztam életemből erre az oldalra. De nem adtam fel soha, mert láttam, hogy mit jelent számotokra ez az oldal és annak ellenére sem, hogy egyben a magyar valóságot nem meghazudtolva több ellenakarót, ellenséget is szereztem. Az oldal nőtt és erősebb lett, mely nem mindenkinek tetszett, de ez csak még inkább megerősített abban, hogy jó úton haladok. Ezt követően pedig elhagyhatom az egyes szám használatát, mert új barátokra leltem szert, akik önzetlen segítségüket ajánlották fel a Totaldamage építésében, kis családdá bővül a szerkesztők köre. Voltak pár poszt erejéig segítő ismerősök, de td_soleado és td_titusz az elsők között érkezve a mai napig megbízhatóan és önzetlenül dolgoznak és tesznek az oldalért. td_adamrepa ugyan később érkezett és egy kis szünettel, de annál nagyobb lelkesedéssel és aktivitással, ötletekkel erősíti a csapatot. td_hriczuakos érkezett utolsóként, de egyenlőként képviseli csapatunkat minőségi írásaival. Hálás vagyok a segítségükért, mely révén a Totaldamage 2013-ban elérkezett egy olyan ponthoz, mikor megalakulhatott a Totaldamage Media Kft., mely révén az oldal immár profi körülmények között, extra szolgáltatásokat is nyújtva működhet tovább. 

totaldamage-history.jpg

Így emlékeznek vissza a Totaldamage szerkesztői az elmúlt évekre:

td_adamrepa:

Az oldalról az első benyomásom a meglepetéssel vegyes öröm volt - ilyen is van már, végre csinálja valaki. Kommentelni kezdtem,mert a sporton szorosan rajta tartottam már a szemem egy ideje és úgy éreztem, van mit mondanom. Valahol már bennem volt ez az egész, a kereső és a keresett pedig - ebben az esetben a lehetőség - egymásra találtak. Megkerestek az oldaltól és cikkeket kezdtem írni az oldal számára. Az élet azonban mindig hoz valamit és igen gyakran mást diktál, mint amit az ember eltervezett. Kisebb kihagyás után azonban ismét "egymásra találtunk" és újfent cikkeket kezdtem írni. A szerkesztőgárda egyre bővült, a minőség egyre jobb lett és remélem innen már csak felfelé visz az utunk minden tekintetben, hogy minél jobb cikkeket, tartalmat mutathassunk be az olvasóknak.

td_hriczuakos:

Jómagam akkor fedeztem fel az oldalt, miután végignéztem 2 vagy 3 UFC gálát. Az volt a nagy szerelem. Akkor keresgettem olyan oldalak után, melyeken MMA híreket olvasgathatok, és így találtam rá a Totaldamage-ra, akkoriban még a régi formájában futott. Örömmel láttam, hogy igényes az oldal, jók az írások, meg is voltam nyugodva, hogy naprakész leszek, bármi történjen is a ketrecen belül, vagy kívül. Örülök, hogy egy ilyen csapat tagja lehet, remek olvasóközönségünk, és közösségünk van, mely remélhetőleg hosszú-hosszú ideig megmarad. Reméljük, hogy sok szép magyar eredmények születnek ezután is. Mindannyiunknak boldog új esztendőt kívánok!

td_titusz:

Lassan 14 éve foglalkozom küzdősportokkal, néha kevesebb, néha több kihagyással. Először a K1-re lettem figyelmes, ott is az egyik nagy kedvencem Mirko Filipovic, alias "CroCop" volt. Az ő pályafutását figyelemmel kísérve hallottam először az MMA-ről, majd az élet úgy hozta, hogy 6 évvel ezelőtt letévedtem egy ilyen edzésre, melyet azóta is gyakorlok. A Totaldamage-el már a kezdeti első lépéseknél (híreknél), megismerkedtem, hiszen td_axl az akkor egy küzdősportokkal foglalkozó fórumon írt az oldalról. Úgy éreztem, hogy itt a remek alkalom, hogy egyik nagy szerelmemet, az MMA-t, annak a szeretetét másoknak is "továbbadhassam", így felvettem a kapcsolatot td_axl-el, aki örömmel a csapatába fogadott, melynek azóta is tagja vagyok. Nagyszerű érzés ennek az oldalnak a szerkesztőjének lenni, főleg úgy, hogy láthatom, hogy ez a nagyszerű sport, és a Totaldamage is egyre szélesebb körben válik ismerté és népszerűvé.Sikerekben, boldogságban gazdag új évet kívánok mindenkinek, és remélem, hogy jövő évet is velünk töltitek majd!

td_soleado:

Szinte az indulástól fogva olvastam az oldalon a cikkeket. Szokatlan volt az a részletesség, és szakmai színvonal, amit itthon előtte még sehol sem tapasztaltam ilyen jellegű oldalakon. Épp ezért tartom hatalmas megtiszteltetésnek, hogy csatlakozhattam az oldal stábjához. Egy olyan közösségbe kerültem, ahol naponta tudok újat tanulni, és jó látni, hogy a "munkánkat" egyre többen, és egyre magasabb szinten elismerik. A folyamatos fejlődés épp annak köszönhető, hogy egy olyan csapat jött össze, akik nem csak értenek ahhoz, amiről írnak, hanem a szenvedélyünk is valójában a küzdősportok világa.

Három év, a média területén rövid idő, de mégis, annyi minden történt és napról-napra bizonyossá válik számunkra, hogy a Totaldamage elsősorban miattatok, legyetek sportolók vagy rajongók, szóval miattatok lehet ma is itt, harmadik születésnapján, és még nagyon hosszú ideig képviseli majd a magyar küzdősportot hazánkban, reményeink szerint hamarosan pedig nemzetközi szinten is. Merünk nagyokat álmodni, megannyi tervünk van, melyeket meg fogunk valósítani és egy új szintre emeljük nem csupán az oldalt, hanem közvetve a magyar küzdősportot is! Mindezt pedig veletek fogjuk elérni, ahogy eddig is tettük, amiért pedig hálásak vagyunk! Boldog és sikerekben gazdag 2014-et kívánunk mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr765714517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

martin_gbz 2013.12.28. 16:46:50

Köszönjük a minőségi írásokat, csak így tovább a jövőben is!

james80 (törölt) 2013.12.28. 17:33:04

Gratulálok az eddigiekhez és sok sikert a folytatáshoz!
süti beállítások módosítása