TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Borics Ádám portré a friss Presztízs Sportban

2016.01.21. 12:06 td_interim

borics_prsztzs.jpg

Ez az első megjelenésünk a magazinban, ha minden jól megy, lesz is még ilyen.

 8_corners_banner_blog.gif

Írtam egy portrét Borics Ádámról a Presztízs Sport januári számába. A cikkben az HFC pehelysúlyú bajnok pályafutását mutatom be, a kezdetektől napjainkig. A szövegben a sporton keresztül Ádám személyiségét is igyekeztem megragadni, ehhez Ádi mellett Balla Tamás edzővel is készítettem interjút.

A magazin tegnap jelent meg, vegyétek, olvassátok: 295 forintba kerül, de cserébe tényleg nagyon igényes kiadvány, a Borics-cikk pedig hat oldalon terpeszkedik benne, a fentihez hasonló kajak fotókkal – amik nektek valószínűleg már mind ismerősek lesznek, de kinyomtatva mégis más a dolog.

Disclaimer: Még mielőtt beindulna az összeesküvés-elmélet gyártás: ezért én egy fillért nem kaptam, és az eladott példányszámok után sem kapok részesedést. De kajak szeretném, ha minél több emberhez eljutna a cucc – Ádi miatt, meg persze a belefeccölt munkám miatt is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr898299024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása