TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Így jósolta meg szóról-szóra McGregor Aldo kiütését

2015.12.14. 17:26 td_interim

macmikorofn.jpg 

Minden egyes részlet stimmelt.

 

Mystic Mac, azaz Conor McGregor jós-énje sokszor beletrafált már, de ennyire pontosan még soha.

A frissen UFC vitathatatlan pehelysúlyú bajnokká avanzsált ír a vasárnap hajnali UFC 194 előtt, a csütörtöki nyílt edzés során mondta el, mi fog történni Jose Aldo elleni címegyesítő mérkőzésén. Korábban megelégedett annyival, hogy négy percen, később már egy meneten belül el fogja dönteni a párharcot, aznap viszont egészen finom részletekkel gazdagította a forgatókönyvet. És a ketrecben minden egyes nüansz stimmelt is. A hátborzongató egyezésekkel a gála utáni sajtótájékoztatón szembesítették a sportolót, Robin Black bunyóelemző olvasta vissza neki a saját szavait:

Amikor farkasszemet néztünk, éreztem, hogy a jobb keze ökölbe szorul, ezzel árulta el magát nekem. Készen állt elsütni azt a jobb kezet, és éreztem, hogy ebbe bukhat bele. Amikor szabadjára engedi azt a jobb kezet, én már nem leszek ott. Egyszerűen csak belépek, ahogy szoktam, és ez elég lesz. Vagy túlzottan kinyílnak, vagy összezsugorodnak. Akárhogy is, egyikkel sem járnak jól. Csapdákat és holttereket teremtek majd az oktagonban, és becsalom őt, és hirtelen veszélybe kerül.

Csak a meccs időtartamát nem találta el McGregor – igaz, a négy perc/egy menet-jóslatot még korábban hozta meg. A fenti idézethez ezt fűzte hozzá az ír:

Ha látod itt bent, és elég bátor vagy ahhoz, hogy ki is mondd, meg fog történni. Szóval, láttam a csapásait. Láttam a mozdulatsorait. És nem féltem tőlük. Nagyon sokszor az emberek hisznek és látnak, de megtartják maguknak. Nem mondják ki. Akkor fogod teljesen elhinni, ha ki is mondod. És akkor valósággá válik. Tudtam, hogy túlságosan ki fog nyílni. És tudtam, hogy el fogom kapni. Szóval Mystic Mac megint lecsapott.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr98172180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása