TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Kálucz: Pozitív vagyok, meggyógyulok!

2015.11.03. 15:21 td_interim

kaluczhaon.jpg

Kálucz Martinnak keserédes volt a hétvége: végre visszatért a ketrecbe, méghozzá Debrecenben és győzelemmel - de újra megsérült a keze. Kattintás után Martin elmeséli, hogyan élte meg a HFC 11-et, és arról is beszél, hogy mégis mit lehet kezdeni ennyi sorozatos kézsérüléssel.

tdmg_rashguard960.jpg 

Milyen volt ismét otthon küzdeni? Ismerős környezet és ismerős emberek egy új szervezetben. Izgatott voltál?

Természetesen nagyon jól éreztem magam itthon, hiszen mindenhol jó (küzdeni), de legjobb otthon!

Tartottál a fogyasztástól még pár hete, aztán szálkás és fitt voltál a meccsre. Hogy sikerült fogyasztani?

Megkerestem 1-2 szakmabeli embert, akik segítettek nekem a diétámban, és aztán elkezdtem életem talán első normális fogyasztását. Az eleje kicsit nehézkes volt, de hamar hozzászoktam, mentálisan és fizikálisan is.

Hogy érezted magad 77 kilóban? Erő és kondi hogy alakult?

Úgy gondolom, hogy ez az ideális versenysúlyom. Annyit kívánok még hozzáfűzni, hogy legközelebb a visszatöltésre jobban oda kell majd figyelnem.

A kezed rendben volt meccs előtt? Már-már mumusként lehet tekinteni erre a sérülésre. Mert a meccset megnyerted, de a tornát nem tudtad folytatni miatta.

Meccs előtt 3 héttel kaptam egy új kesztyűt és "sikerült" benne elütni a kezemet, de utána a kezelésektől úgy éreztem, hogy rendben kell, hogy legyen, illetve nagyon bíztam a profi bandázsban.

Gondolom, óvtad a kezed a meccs során, mikor érezted, hogy mégis baj van?

A meccs napján és a mérlegelésen is nagyon jó kedvem volt, egész nap szórakoztam, beszólogattam mindenféle hülyeséget, stb. De amikor felkerült rám a bandázs és elkezdtünk beütni, már éreztem, hogy ez sajnos nem lesz 100-as... Akkor már kicsit kezdtem idegeskedni, hogy mi lesz velem, de továbbra is bíztam benne, hogy az adrenalintól nem fogom érezni a fájdalmat, de tévedtem, már az elején éreztem, hogy a kezem nincs rendben, és a jobbost nem tudom teljes erővel használni.

Milyen a közérzeted most? Hogyan tovább?

Meccs után nagyon ideges voltam, mert nem tudtam olyan meccset produkálni, amilyet akartam, illetve hogy nem tudtam döntőzni és legyőzni az izraeli fiatalembert. Most, a meccs után pár nappal már lenyugodtam, pozitív vagyok, minden nap el fogom hitetni magammal, hogy jó lesz a kezem és több ilyen nem fordul elő velem, és ez így is lesz...

Milyen volt az afterparty az ukrán csapattal?

Az afterparty jól sikerült, hiszen az ukránok is velünk tartottak, és mivel az egyik nagyon jó barátom orosz származású, ezért a kommunikáció se jelentett problémát. :)

12182378_1090572494320636_1874934421_n.jpg

Martin az ukrán különítménnyel

A címlapfotóért köszönet a HAON-nak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr478047240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása