TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: Visszavonult a félkarú bajnoki kihívó

2015.10.18. 15:25 td_interim

newel.jpg

Nick Newell tavaly még a WSOF könnyűsúlyú övéért küzdött, ma hajnali győzelme után azonban azt mondta, teste nem bírja már a terhelést.

Rendelj tőlünk TDMG rashguard + fightshort szettet, és mellécsomagolunk neked egy classic pólót.http://goo.gl/pKVmIq

Posted by TDMG Store on Thursday, October 15, 2015

Számtalan példát láttunk már küzdősportokban az akarat diadalára, de talán egyik sem olyan lenyűgöző, mint Nick Newell története. A springfieldi fiú egy karral született, de ez nem akadályozta meg abban, hogy megvalósítsa álmát és profi MMA-harcos legyen – sőt, az XFC-ben még bajnoki övet is nyert.

Newell 2013 nyara óta a WSOF-ban küzdött, tavaly megpróbálta elhódítani a könnyűsúlyú címet Justin Gaethjetől. Nem sikerült neki, azonban idén tavasszal győzelemmel tért vissza, ahogy megnyerte ma hajnali, WSOF 24-es meccsét is – mely után rögtön be is jelentette visszavonulását. Alább az interjú, ahol Newell könnyeivel küszködve beszél az okokról.

ICYMI: "Notorious" Nick Newell gave a heartfelt speech after his fight tonight.Best wishes to you Nick, thank you for all that you have done for #WSOF & the sport of MMA!

Posted by MMA World Series of Fighting on Saturday, October 17, 2015

Csak 29 éves vagyok, de tudod, azt akarom, hogy legyen jövőm, szeretném, ha egészséges lehetne a testem, amikor megöregszem. Egy nap gyerekeket akarok, és szeretném, ha tudnék majd velük játszani. Tudom, hogy ez most egy szélsőséges dolog, de nem azzal jutottam el idáig, hogy természetes dolgokat műveltem. Bocsánat, ez most megvisel. Kemény munkával jutottam el idáig, és ez benyújtja a számlát a testnek. Az utolsó pár edzőtábor nagyon kemény volt. Egyszerűen... eljött az idő.

 

Nem akarok olyasvalaki lenni, aki csak... csak pénzért harcol. Olyan akarok lenni, aki azért harcol, mert szereti. Nem akarok becsapni magam, nem érzem, hogy az a harcos vagyok, aki lehetnék, mert a testem egyszerűen már nem úgy reagál, ahogy korábban. Már nincs meg bennem, ami kell, úgyhogy ez volt az utolsó meccsem, haza pályán, és meg is nyertem. Nem ez volt a világ legszebb dolga, de nem is igazán tudtam eleget készülni erre a mérkőzésre. Sérülés követett sérülést, szörnyen balszerencsés voltam, és... eljött az idő.

 

Így csináltam végig az utolsó három edzőtáborom, végig sérülten. 20 font többlettel érkeztem a mérlegelést megelőző napon, és mindent le kellett adnom, mert nem tudtam edzeni. Ez nagyon megviselte a testem. Ha megöregszem, azt akarom, hogy jó életem legyen, ezért nem küzdhetek tovább.

 

Köszönöm mindenkinek, aki szorított értem. Nem akarok másodrangú Nick Newell lenni. A lehető legjobb Nick Newell akarok lenni, de az ő napja már leáldozott. Itt az ideje tovább állni, valami újba fogni, és megosztani másokkal a tudásom.

Newell testi fogyatékosságára fittyet hányva 14 évesen birkózni kezdett, és bár első 17 meccsét elveszítette, nem állt le, és elmondása szerint iskolai évei alatt végül több mint 300 találkozót meg is nyert. Felnőttként sportot váltott, belevágott az MMA-ba, ahol rövid amatőr karrier után beállt a profik táborába. Itt csakhamar igazi közönségkedvenccé vált, és nem együttérzésből: első meccsét TKO-val nyerte meg, a következő ötöt szubmissiönnel, és mind a hat sikerét az első menetben aratta.

Két és fél évet bunyózott regionális bajnokságokban, majd leigazolta az XFC. Itt további négy győztes meccs következett, melyből az utolsón el is nyerte a szervezet könnyűsúlyú bajnoki övét. Szerződésvita miatt címét már nem védte meg, de ez nem hátráltatta karrierjét: 2013-ban leigazolta a WSOF. Itt sem hullott az ölébe rögtön a címmeccs lehetősége, csak azért, mert félkarú: két ellenfelet is legyűrt – az első menetben, szubmissiönnel – csak aztán hívhatta ki a bajnok Gaethjét. Ekkor viszont tündérmesei befejezés helyett komoly reality check következett, Gaethje tavaly júliusban második menetes TKO-val küldte haza Newellt. A vereségből idén áprilisban egyhangú pontozásos győzelemmel állt fel a fiú, ezt követte a ma hajnalban vért izzadva, de ismét kicsikart pontozásos siker – majd a fenti bejelentés.

Nick Newell 13-1-es mérleggel, az MMA-világ hőseként vonul vissza. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr327987339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása