TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|BULVÁR: Nem fogod elhinni, mekkora égedelem rossz kölkök voltak a Rousey lányok

2015.08.12. 17:18 td_interim

rondafamily.jpg 

Egyfolytában verekedtek és kis híján lebontották a szülői házat.

 

Nagyon klassz interjút adott még a UFC 190 előtt a Three Amigos Podcastnek Dr. AnnMaria De Mars, Ronda Rousey anyja. A beszélgetésben terítékre került sok minden a gyerekneveléstől az MMA-berkekben sajnálatos módon elharapózó háztartáson belüli erőszakig – az interjú legbajnokabb és nyilván legszórakoztatóbb része az volt, amikor Ronda és testvérei (Maria és Jennifer) tinédzserkori bajkeveréseiről esett szó.

A Rousey lányok ugyanis folyamatosan veszekedtek és verekedtek egymással, sőt, Maria és Jennifer azzal szoktak viccelődni, hogy ők az egyedüli nők, akik elmondhatják magukról, hogy megruházták Ronda Rouseyt, ráadásul többször is. Dr. De Mars nevetve elevenítette fel a történeteket:

Még azon is összevesztek, hogy kié legyen az ajándék a gabonapelyhes dobozban, és Ronda sírva fakadt, mert ő mindig, mindenen sír. Ez még nem is zavart volna, mert hozzá vagyok szokva, de ő ilyenkor sírás közben ütni kezdte a többieket, és egyből ökölharc kerekedett a hármójuk közt a nappaliban.

Különösen az az eset volt emlékezetes, amikor Dr. De Mars először hagyta egyedül a lányokat a mostohaapjukkal.

Amikor férjez mentem, a férjem sosem volt még nős, nem volt gyereke és 42 éves volt. El kellett utaznom egy üzleti ügyben, így azt mondtam Mariának, a legidősebbnek: „Ne veszekedjetek egymással és segíts Dennisnek, mert neki mindez új, ti meg ráadásul hárman vagytok. Ne veszekedjetek.” Szóval később telefonáltam és megkérdeztem: „Mi újság?” Dennis meg szóhoz sem jutott. Azt mondta: „Hát, mindhárman összeverekedtek a konyhaasztalnál.”

 

Valami miatt Maria Ronda arcába mászott és mondott neki valamit, ami nem tetszett neki. Az egyikük, azt hiszem, Ronda, arcon köpte. Erre Maria pofon vágta Rondát, összeverekedtek és akkor Jennifer, nem tudom, miért, de ő is beleugrott a bunyóba – azt mondtam Dennisnek, hogy mindegyik gyereket hívja oda a telefonhoz. Rákiabáltam Mariára, hogy „Szobafogságban vagy. Mázlid lesz, ha az érettségiig elengedlek. Külön megmondtam, hogy ne verekedjetek a testvéreiddel!”

 

Rondát is szobafogságra ítéltem, mire elkezd velem vitatkozni, hogy „Engem nem szabadna szobafogságra ítélned, mert azt nem emelted ki nekem külön, hogy nem köphetek Maria arcába.” Szóval igen, egy csomó bajt kavartak.

De nem csak bunyó volt, hanem rombolás is, bőven. A podcastben feltették a kérdést, hogy milyen gyakran kellett cserélni a búrorokat és az edényeket?

Állandóan. Az edényeket annyira nem. Okosak voltak, tudták, hogy olyan dolgokat kell dobálni, amik nem törékenyek. Emlékszem, egyszer széthajigáltak egy teljes enciklopédia-sort. A-tól Z-ig egymáshoz vágták őket. Az enciklopédiákat elég nehéz elszakítani, de azért jó nagy rumli volt, mire hazaértem. Kinyitom az ajtót és ott áll Jennifer a lépcső tetején, feje felé emelve egy irodai széket, hogy a lépcső aljánál ácsorgó Rondához vágja. Felrikoltottam: „Jennifer!” Mire ő: „Mi van?”

Ilyen kiképzés után nem is csoda, hogy ekkora terminátor lett a kis Rondából.

• TDMG 8| Tanks •Brutál meleg van, de mi segítünk Nektek. Nem csak a hőséget viseled könnyebben, de a megjelenésed is...

Posted by TDMG on Wednesday, August 12, 2015

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr657701568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása