TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Sényei László hálás nektek a támogatásért + BRÉKING hír Lackó kapcsán!

2015.04.20. 19:00 td_interim

senyei_2.jpg

Sényei László hétvégén az FFC 18 programjában egy menet alatt mattolta ellenfelét. A horvát szervezetnél Laci veretlenül hozza a meccseket, déli szomszédaink nagy kedvence, hazatérvén ít Nektek pár sort a hétvégi küzdelmével kapcsolatban. Emellett egy BRÉKING hír is jön Lackó kapcsán a cikkben. 

 

Sziasztok!

Köszönöm, hogy újra itt lehetek és megoszthatom veletek a gondolataimat! Pénteken az FFC 18. ljubljanai gáláján léptem a ringbe. A mérkőzésre szokás szerint Halmi Viktor kísért, kiegészülve Goran Babic edzőnkkel és Tadija Majic csapattársunkkal.

 

Csütörtök hajnalban indultunk Ceglédről ketten Viktorral. Az út szokás szerint katasztrófa volt. Eltévedtünk, elhagytuk a pályamatricát és a szlovén rendőrök is remek fogadtatásban részesítettek bennünket. A hotelbe 11 órára érkeztünk, gyors lepakolás és súly ellenőrzés után mentem is a wellness részlegre leadni a 3 kg túlsúlyomat. A 14 órás mérlegelésig kellett ezt megoldani. Ami ott történt, inkább nem részletezném, de a lényeg, hogy sikerült hoznom a súlyt (77,3kg). Többen mondták, hogy ilyen rosszul még sosem néztem ki mérlegelésen, mint most. ... hát szerintem sem. Mérleg után pihenés és visszatöltés következett. Este pedig a városban lófráltunk és vacsiztunk egy jót a csapatommal.

Péntek, meccsnap! Minden jól alakult. Erősnek éreztem magam, már csak rossz emlék volt a fogyasztás. Gyakorlatilag minden ugyanaz volt, mint eddig. Ami nagyon sok plusz erőt adott, hogy a családom és sok barát is eljött a meccsre. Ez nagyon motivált.

 

Az ellenfelemről egy videót láttam, ahol elég meggyőző teljesítményt mutatott. Mérlegelésen is ahogy felmértem, jó kötésű, magas srác. A meccs végül is úgy alakul  ,ahogy szerettem volna. Sikerült irányítanom a ringebe, és be-ki járva tudtam dolgozni kézzel. Kapaszkodásnál is éreztem, hogy erősebb vagyok. Végül egy lábsöprést követően és kis GnP után sikerült kiülni rá mount pozícióba, ahonnan hasra fordult és akasztottam a hátsó fojtást.

Legközelebb úgy néz ki, májusban Viktor véd címet, szóval készülünk tovább. Nekem most az iskolával kell foglalkoznom, mert a két meccsem miatt sajnos eléggé lemaradtam. De ha minden jól alakul, még a nyári szünet előtt júniusban szeretnék egyet bunyózni én is. De itt napról napra változnak a dolgok, szóval meglátjuk.

 

Sényei László tegnap az FFC 18 gálán hátsó fojtással nyert Tonci Perusko ellen az első menetben! Gratula!!! #TDMAGYAR

Posted by totaldamage.hu on 2015. április 18.

 

Mindent összefoglalva jó hétvége volt, nagyon jól éreztem magam a csapatommal. Apróbb sérüléseket leszámítva rendben vagyok. Ismét sok embert ismertem meg és sok jó élménnyel lettem gazdagabb. Nagyon köszönöm mindenkinek,aki eljött nekem szurkolni, és azoknak is, akik otthonról küldték az erőt! 

puszi mindenkinek,
Lackó

 

senyei.jpg

Laci hazatérve igent mondott az OnTheGround profi jiu jitsu rendezvénysorozat nyitó rendezvényén való részvételre, így április 30-án gurulni is láthatjátok őt a szlovák Matus Arpas ellen no gi submiss only meccsen. Ezzel tovább erősödött a TOTALDAMAGE által támogatott rendezvény amúgy is bivaly fight cardja. 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr567383112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása