TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Sényei László: újra a helyes úton

2015.03.16. 19:12 td_interim

senyei_1.jpg

Laci mesél hosszas kihagyásáról, arról, hogyan állt talpra a mélypontról, és beszámol hétvégi meccséről is, ahol hősies helytállással vert helyzetből fordított, és megszerezte a győzelmet.

 

Sziasztok! Először is szeretném megköszönni mindenkinek, aki szurkolt. Nagyon jól esnek a pozitív visszajelzések a meccs kapcsán.

 

Egy nagyon nehéz 2014-es éven vagyok túl. A tavalyi évben elmaradt mérkőzésem, majd eltört a bordám, az őszi szezonban pedig 2 perccel a meccs előtt tiltották meg a szereplést magas vérnyomás miatt (ezelőtt soha az életbe nem voltak vérnyomás problémáim). Ezek mellett pedig az összes energiámat a tanulás emésztette fel. Biztos sokan vannak így vele, hogy két, vagy akár több helyen kell nyújtani a maximálisat, de ez engem az év végére teljesen felőrölt. Eltávolodtam a versenyzéstől, az álmaimtól, kicsit befordultam, szinte kizárólag a csokoládéban találtam boldogságot, elszállt a súlyom is. Ezek mellé még egy bokaszalag sérülést is összeszedtem és a bordám is újra fájni kezdett... Tudtam ,hogy minden ,ami történt velem lelki eredetű, és a fejemben kell rendet tenni, de egyszerűen nem ment.

td_banner2.jpg

Viszont az élet nem a hisztit, hanem az erőfeszítéseket díjazza. Megkaptam a lehetőséget ,hogy visszatérjek az FFC-be. Közeledett a meccs, de a sérülések és a lelki bajok miatt valahogy nem találtam a ritmust. Ekkor barátom, Halmi Viktor felajánlotta, hogy lakjak nála, és hagyjam itt Pestet és a nyüzsgést, és csak a felkészülésre koncentráljak. Kaptam a lehetőségen, megfogadtam a tanácsát, így 3 héttel a meccs előtt gyakorlatilag az időm nagy részét nála töltöttem és együtt edzettünk, mindenre odafigyelve. Ez idő alatt sikerült összeszednem magam, amiért nagyon sok hálával tartozom neki és ezúton is szeretném megköszönni, mindent, amit értem tett! Köszönöm Viktor, igazi barát vagy!

halmi-senyei_1.gif

A meccs menete a szokásos volt, szerda éjjel indultunk ,hogy csütörtökön még a mérlegelésig tudjak fogyasztani, ezzel akadtak problémák, ugyanis szauna nem volt a hotelben, de rutinos fogyasztók révén mindent sikerült megoldanunk. Bemértem. Ilyenkor mindig felszabadulok kicsit ,mert nagyon nehéz és undorító dolog a fogyasztás, és úgy vagyok vele ,hogy 2 csatából egyet itt már meg is nyertem. Viszont most már 3 csatám van , mert pénteken a meccs előtt az orvosi ellenőrzéssel is meg kell harcolni, így is lett, de ezt az akadályt is sikerrel vettem. Cserébe teljesen felszabadultam várhattam a meccset. Jól éreztem magam, magyar srácokkal voltam az öltözőbe (Ádám és Gergő) ők is izgatottan várták a mérkőzéseiket. Mindenki kedves volt velem, nagyon akartam már újra bizonyítani. Eljött az idő, már a mérlegelésen láttam ,hogy az ellenfelemet elég profi stáb veszi körbe, 3 edzőt hozott, köztük Gilbert Yvel. Szponzorokból se volt hiány, nem feküdni jött.. Tudta , ha nyer, akkor címmeccs közelbe kerülhet.

 

Elkezdődött a meccs, nincs mit szépíteni rajta, eldobált, mint egy rongybabát, és az álla is jól bírta az ütést. Szerencsére ezzel kifogyott a repertoárja. A 3. menetben tudtam ,hogy az első kettőt elvesztettem, újítanom kellett, de olyan erő volt benne, amivel 77kg-ban még nem találkoztam, birkózókkal sem. Amit még a 3. menetben is tartani tudott.. Sikerült 2 térdessel megfognom és éreztem, hogy elmúlt az ereje, mikor bejött lábra. Sikerült kiülnöm rá és az utolsó percbe TKO-val győzni tudtam. Nem vagyok megelégedve maradéktalanul a teljesítményemmel, viszont tudom, hogy csak nehezebb meccsek várnak rám, és ebből a meccsből is sokat tudtam tanulni. 15 hónap kihagyás sok volt.

A Sényei - Defort mérkőzés teljes felvétele

A következő meccsem áprilisban Ljubljanában lesz, egy nagyon erős, veretlen bolgár srác ellen, aki ellen több fog kelleni , hogy nyerni tudjak. Mindent megteszek, ahogy eddig is, mert tudom, hogy a sport nélkül sehol se lennék az életben, és ez a mindenem.

 

Sokaknak tartozom köszönettel, a barátaimnak, a családomnak, barátnőmnek, az edzőtársaimnak, az edzőknek! Mindenki nagyon támogatott a nehéz időszakokban. Halmi Viktoron kívül még egy személyt szeretnék kiemelni, aki nagyon sokat segített és ez az Édesanyám, szeretlek mami.

 

U.I: Továbbra is kitartóan keressük a szponzorainkat, szóval, ha bárki késztetést érez, hogy támogasson minket, és szeretné, hogy a jelét kirakjuk a bevonuló pólónkra akkor jelentkezzen!

Gyere velünk Krakkóba, a Gonzaga vs Cro Cop 2-re!

td_krakow_cikk-banner.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr527275785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása