Új világnak új szeleivel söpört végig a tegnapi UFC bejelentés, miszerint összeálltak hat évre a Reebok-al, a sportmárka pedig ezt követően a szervezet és bunyósainak egyetlen, kizárólagos apparel szponzora lesz 2015 nyarától. Lehetett már hallani arról az elmúlt időszakban, hogy ilyesmire törekszik az UFC, de hitelt érdemlően nem jött megerősítést a pletykákra, a bunyósok nagy része meg rémülten sikított fel minden esetben, ha meghallotta ezt a pletykát. Több top ruhamárka öklendezett párat Twitterén a bejelentést megelőzően és követően, itt mindenki döntse el, hogy irigykedés, vagy morális vonalon közelítették meg a dolgot. Így pedig már az is érthető, hogy a Nike miért hátrált ki Jones vagy Anderson mögül. De mit is jelent ez az együttműködés?
Hendricks boldog, hiszen eredetileg is a Reebok a szponzora
So excited to have @Reebok and @UFC partnering to create the best gear for fighters and fans! Happy to be a part of these amazing teams.
— Johny Hendricks (@JohnyHendricks) 2014. december 2.
Nagyjából annyit, hogy a Need for Speed Underground tunningbolt mintájára a bunyósok összerakhatják a Reebok által ajánlott stílusokból a cuccaikat, melyeket mérkőzéseiken és az azt felvezető/levezető média megjelenéseken viselniük kell. A nevükkel futó termékek után részesedést kapnak vásárlások után, valamint a Reebok által az UFC levesestálba tolt zsetont mind ők kapják. Attól függően, hogy a súlycsoportjuk ranglistáján hányadik helyet foglalják el, annál nagyobb merítést kapnak a pénzből. Ehhez a ranglisták profibb kezelését ígéri Dana, plusz leszögezte, hogy az UFC egy centet sem tesz zsebre ebből a Reebok üzletből, minden a harcosokért van. És nem röhögte el magát.
Barnett már nem örül annyira
What!? @Reebok is doing uniforms for the @ufc? Damnit! This going to completely screw my L.A. Gear deal! No more light up gloves either.
— Josh Barnett (@JoshLBarnett) 2014. december 2.
Aki eddig szponzor volt, az továbbra is maradhat a bunyósa mellett, de a ketrecben és UFC rendezvényeken nem jelenhet meg a cucca a harcosokon, a bannert sem rakhatják fel a rácsokra bemutatáskor, bárhol máshol nyomulhatnak. Vagyis a legnagyobb megjelenési felületet veszik el tőlük. Az UFC szerint így egyenletes, kiszámítható bevételhez juttatja a srácokat, a ranglistán való feljebb kúszással pedig a meccspénzek mellett az apparel zseton is nő. Ez véleményem szerint a FOX-megállapodás után a szervezet történetének legkomolyabb lépése, de egyelőre nagyon sok kérdést vet fel némi félelemmel és aggodalommal keveredve az alsóházi bunyósok és MMA fanok körében. Kőkemény üzlet, nem vitás, de időközbe hová tűnik az élvezhető bunyó a ketrecükből?
Aztán értesítést már kértél a cikkeinkről?
Utolsó kommentek