TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Bódis Gergő KO-győzelemmel mutatkozott be az ENFUSION sorozatban Dublinban

2014.12.02. 20:24 td_axl

bodis.jpg

Nem is oly rég, egészen pontosan tavaly május környékén volt pár kellemetlen pillanatom, mikor Győrben sparringoltam pár percet Bódis Gergővel a Yakuza Fight Clubban. Gergő fiatal kora ellenére magabiztos és precíz mozgással és technikával operált, majd abban a hónapban Komáromban megszerezte az NFC EB-címét a Harcosok Éjszakája 2 elnevezésű gálán. Gergő ezt követően idén az USA-ban töltött több hónapot, hogy kinti klubokban fejlődjön, ezt követően Írországban találta magát, ahol edzések mellett első komoly mérkőzését is lehozta. Gergő gondolatai:

Itt a hideg, húzz a fejedre TOTALDAMAGE sapkát!

td_beanie_akcio.jpg

Sziasztok!

Ez év szeptemberében hazajöttem Las Vegasból, ahol a Syndicate MMA csapatánál edzőtáboroztam három hónapot. Nagyon jó formában voltam, rengeteget tanultam, de sajnos a "magyarországi MMA helyzet" miatt nem akartam otthon edzeni, versenyezni, mert nem kenyerem a másra mutogatás, köpködés. Ekkor felkeresett Hortobágyi Gábor, akivel együtt dolgoztam 7 hónapot, mielőtt kimentem az államokba. Mondta, hogy Írországban van és itt lenne lehetőség fejlődésre, meccsezésre. Két hónap múlva már itt is voltam és nekiálltunk a munkának.

 

Egy hónappal ezelőtt meg is hívtak az ENFUSION "Future Talents Championship" nevű rendezvénysorozat Dublini gálájára. Az ENFUSION Európa egyik legszínvonalasabb küzdősport rendezvénye és ez az állomása amolyan tehetség kutató volt. A mérkőzésre 76 kg-ban, EuroThai szabályrendszerben került sor, ellenfélnek pedig egy kemény litván srácot kaptam. Soha nem meccseztem még ebben a szabályrendszerben, de a felkészülésem nagyon jól sikerült, és a 11 kg-os fogyasztás sem viselt meg.

 

Követve az edzőm taktikai utasításait az első menetben távolról beugrálva felzárattam az ellenfelem és elkezdtem bontani a combját. A litván srác leginkább a thai stílust képviselte, nyitott volt, így a második menetben váltottam és kézzel több találatot is bevittem neki. Aztán a harmadik menetben egy clincsnél bejött a jól begyakorolt ollózó térd, amivel állba rúgtam, majd miközben esett össze még két kemény horoggal is eltaláltam. Ebből már nem tudott felállni, így KO.-val sikerült nyernem a meccset. Debütálásnak nagyon jól sikerült, de van még bőven min dolgoznunk. Most egy pár hét pihenő következik, de nincs megállás, mert jövőre több nemzetközi mérkőzésre kaptunk meghívást, többek között Hollandiából és az USA-ból.

bodis2.jpg

 

Nagyon köszönöm a szponzoromnak a támogatást és a bizalmat! Hortobágyi Gábornak a nagyszerű felkészítést és a barátságot! Köszönettel tartozom szponzoromnak, Rauch Sándornak, a győri Yakuza Fitness csapatának, Cian Cowley-nak és a dublini Warrior's Gym-nek, a családomnak, páromnak, barátaimnak és mindenkinek aki szurkolt és gratulált valamilyen fórumon! És természetesen nektek TOTALDAMAGE!

Valóban követsz minket? Kérj értesítést az új cikkekről!

fb_ertessites.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr656952243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása