TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Nem sikerült Bácskai Dávid orosz kalandja

2014.10.19. 12:58 td_axl

bacskai4.jpg

Tegnap Orenburgban, Oroszországban mérkőzött Bácskai Dávid a Totalfight Team csapatát képviselve Damir Ismagulov ellen. Dávid és edzője, Kovács Supras Attila nagy reményekkel indult ki a bunyóra, a mérkőzésen azonban Dávid elmondása szerint nem tudta hozni a tőle elvárt formát, élete első, komolyabb vereségét szenvedte el. A magyar harcos nincs letörve, külföldön megmérettetve magát immár viszonyítási alappal rendelkezve látja, ilyen irányban kell fejlődnie. Dávid gondolatai a meccs után:

Elszenvedtem életem első igazi vereségét! A meccs előtt minden rendben volt, de a ketrecben valamiért leblokkoltam. A helyi bajnok nagyon erős és magabiztos volt. Nem tudtam mit kezdeni vele, pályafutásom leggyengébb formáját hoztam. Sajnálom, ha valakinek csalódást okoztam, de nekem ez jó tanulság volt, hogy még keményebben kell edzenem. Egyáltalán nem vagyok sem megtörve, sem szomorú, de még csak kudarcnak sem éltem meg! Egyszerűen nem tudtam hozni a formámat, és most a másik volt a jobb! Nem baj, ez nem vette el a kedvem, hétfőn edzés. Aki nem volt lent, az igazán fent sem lehet soha.

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr376807501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása