TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Marquardt: Isten akarta, hogy középsúlyban bunyózzak

2014.06.26. 20:32 td_hriczuakos

NateMarquardt-9719sm.jpg

A korábbi Strikeforce váltósúlyú bajnok, Nate Marquardt hamarosan Új-Zélandon mérkőzik meg a helyi kedvenc, James Te Huna ellen. Nate visszatér korábbi vadászmezejére, a 185 fontos súlycsoportba, ahol korábban sikerült emlékezetes győzelmeket aratnia, emlékezzünk csak a Maia elleni gyors kiütéses meccsére. Marquardt visszatérése az UFC-be és a váltósúlyba azonban nem volt túl hálás feladat, kétszer is kicsapták ellenfelei, emiatt pedig kénytelen ismét súlycsoportot váltani, és megkezdeni útját a bajnoki cím irányába. A harcos nemrégiben az MMAJunkie oldalával beszélgetett, ebből jöjjenek most részletek:

„Úgy érzem, Isten akarta azt, hogy megint középsúlyban versenyezzek. Sosem vesztettem még egymás után két meccset, a második vereség után kezdtem megkérdőjelezni magamat egy kicsit. A harmadik meccs elvesztése után csalódott voltam, de ugyanakkor nem olyan gondolatok voltak a fejemben, mint az Ellenberger elleni meccs után. Megértettem, hogy miért veszítettem, azért mert váltósúlyban bunyóztam, emiatt hoztam meg ezt a lépést."

Marquardt a legutolsó Strikeforce meccsét elbukta Tarec Saffiedine ellen, plusz az UFC-ben is két fiaskónál tart, így véleményem szerint, ha most látványosan bukik Te Huna ellen, lehet, hogy legközelebb már a WSOF vagy a Bellator MMA gáláin láthatjuk viszont.

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr746407507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása