TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

MacDonald: Senki sem fog megállítani

2014.06.16. 18:34 td_hriczuakos

Rory-MacDonald---Paul-Abell-USA-TODAY-Sports.jpg

Az UFC 174 gálájának első főmérkőzésén találkozott egymással Rory MacDonald és Tyron Woodley. Mindketten magasan voltak rangsorolva súlycsoportjukban, hisz Rory a második, Woodley pedig a harmadik besorolást kapta a divízión belül. A meccs győztese végül a kanadai MacDonald lett, aki dominálta a mérkőzést, egyhangú pontozással húzta be a találkozót. Ezzel nagyon közel került ahhoz, hogy a jövőben Hendricks ellen mehessen, bár elképzelhető, hogy a Lawler vs. Brown meccs győztese megelőzi majd őt. A gálát követő sajtótájékoztatón természetesen a kanadaiak nagy reménysége is megszólalt, és kifejtette álláspontját:

„Értékelem azt, hogy a többi harcos is jól teljesít, de el kell mondanom mindenkinek, hogy itt vagyok, és készen állok a címmérkőzésre. Azt akarom, hogy tudják, én leszek a bajnok, mindegy mennyi ideig kell várnom rá. Senki sem fog megállítani. Jól szórakoztam ma este, boldog vagyok. Meg vagyok elégedve az edzőtáborommal, ezt meg is mutattam. Tyron nagyon jó ellenfél, nagyszerű kihívás elé állított.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr416305867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása