TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

BJ Penn: Csakis Edgar miatt térek vissza

2014.04.07. 17:41 td_hriczuakos

bj-penn-858820.jpg

Még ebben a hónapban, pontosabban 16-án indul útjára az USA-ban a TUF immáron 19-ik szezonja, mely a két edzőt ismerve remek évad lesz. BJ Penn vezeti majd csapatát Frankie Edgar ellen, a két edző pedig a műsor végén egymással találkozik majd, méghozzá harmadjára. Eddig mind a két összecsapást Edgar nyerte, először elvette, majd megvédte BJ ellen a könnyűsúlyú övet, mely azóta Bendo érintésével Pettis derekán található. Penn 2012-ben mérkőzött utoljára, de BJ csapatot váltott, és Brazíliában, a Nova Uniao harcosaival edzett.

„A MacDonald elleni vereséget követően dolgozgattam kicsit a farmon, eljártam ide-oda, neveltem a gyerekeimet. Megpróbáltam normális életet élni, mivel eddig felemás utat jártam be, szinte mindig benne voltam a sportban. Jót tett nekem az a kis szünet, mert már elég régóta csinálom ezt, és azt éreztem, kezd egy kicsit monotonná válni az egész. De úgy érzem, most megint eljött az én időm! Edgar ellen akartam küzdeni, ez az oka a visszatérésemnek.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr505976633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása