TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Dan Hardy UFC kommentátornak állt

2014.02.24. 21:13 td_hriczuakos

120929223.jpg

Lassan 1 éve már, hogy Dan Hardy-nál szívproblémákat találtak, melynek köszönhetően az angol váltósúlyú bunyósnak pihentetnie kellett a pályafutását. Nem is tűnik úgy, hogy ebből visszatérhetne a ketrecbe, pedig az edzésekkel nem állt le, melyek elmondása alapján jó formában tartják őt. A napokban azonban kiderült, hogy Dan elfogadta az UFC ajánlatát, melynek értelmében a szervezeten belül ténykedhet tovább, mint az új Fight Pass szolgáltatás kommentátora. A hétvégi UFC 170 alkalmával már látni lehetett a ketrec közelében, amint fejhallgatóval a fején ült egy asztal előtt. Az nem valószínű, hogy főállásban, minden gálán jelen lesz majd, elvégre aligha bontják meg a jól bejáratott kommentár párosokat, mindenesetre jó látni, hogy nem szakadt el a sporttól. Hardy reagált a történtekre:

„Nagyon izgatott vagyok, hogy feltehetem a headset-et az UFC kedvéért. Pillangók vannak a gyomromban, most is annyira izgulok, mint akkor, amikor 2008-ban aláírtam itt a szerződésemet. 10 éve figyelem már a bunyósokat itt az UFC-ben, de most már nem csupán a saját súlycsoportomra kellesz odafigyelnem, hanem mindegyikre. Nemcsak hogy küzdhettem, és edzhettem a világ legjobb harcosaival, de azt hiszem, nekem van az egyik legváltozatosabb karrierem itt a szervezeten belül.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr695830874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása