TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Overeem válaszolt Dana White kritikájára

2014.02.04. 12:32 td_adamrepa

ReemUFC169.jpg

Dana White kritikájára válaszolva, mely szerint nem volt valami nagy szám Reem teljesítménye, a holland az alábbiakat mondta:

"Dana egy nagyon őszinte valaki. Én szeretem ezt vele kapcsolatban, mert szeretem tudni, hogy hol állunk. Joga van a véleményéhez, ahogy mindenki másnak is. De, hogy fair-e, amit mondott? Szerintem egy nagyon technikás meccs volt. Ennyi. Most már nem tudok többet kihozni belőle. Megértem őt, hiszen ő egy promóter, neki izgalmas meccsek kellenek. A számok fontosak, a rajongók fontosak és izgalmas meccseket akarnak. Ezek fontos dolgok. De remélem megérti az én helyzetemet is." - mondta Reem.

"Egy a 'vesztes elhagyja a várost' jellegű küzdelmem volt, és a Travis Brown elleni meccsemben is komoly tényező volt a kardióm. Néha nem kapod meg az életben, amit akarsz. Persze, szívesebben kiütöttem volna egy percen belül, de akkor meg azt mondták volna, hogy igen, de ezt a tempót viszont nem bírná három meneten keresztül. Ebben az esetben pedig nem tanultam volna a Brown elleni bunyóból."

"Nézzétek, még mindig az a gyerek vagyok, aki le akarja ütni az ellenfelei fejét a nyakukról, de ehhez fontos, hogy meg legyen az a bizonyos kapcsoló. Néha egyszerűen nem megy, bármennyire is akarod. ha megnézem a legutóbbi meccsemet, akkor pont ez volt a bukás oka - nagyon keményen a kiütésre hajtottam. Ezért szerintem logikus volt és remélem, hogy a nézők otthon vagy máshol megértik." - fejezte be mondandóját.

A Lesnar visszatérése körüli pletykák, ha nem is 100, de mondjuk 99.9%-ban pletykának bizonyultak, Reem pedig az ellene TRT engedéllyel bunyózó Mir felett aratott győzelme után egyelőre nem akar még a következő meccsén gondolkodni. Kicsit pihen, aztán újra nekiáll edzeni. Az pedig több, mint valószínű, hogy Thaiföld fontos tényező lesz következő meccsére való készülésekor is.

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr885798081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása