TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Zágrábban nyert Perjés Dóra

2013.12.13. 09:09 td_soleado

Mindig örömmel írok/írunk magyar sportolók nemzetközi sikereiről, Perjés Dóra zágrábi győzelme azonban engem különösen örömmel tölt el, hisz nem sűrűn tudunk beszámolni női MMA-ban magyar érdekeltségű eseményekről.

1477537_667585456594964_1335404559_n.jpg

Dóra december 7-én lépett ketrecbe Zágrábban, az ellenfele pedig a holland Mellony Geugj volt, aki nem mellesleg a WFCA világbajnoka kickbox szabályrendszerben, és az edzője pedig nem mást, mint az a Mike Passenier, akinek a keze alatt többek közt Badr Hari, Melvin Manhoef és Alistair Overeem is pallérozódott. Szóval csípős kis pofonok voltak kilátásban a tulipános kisasszonytól, de Dórát ez kicsit sem érdekelte, a kidolgozott taktikát hibátlanul végrehajtotta, és győzelemmel tért haza. Ebben pedig az sem zavarta őt, hogy három nappal a mérkőzés előtt értesült a mérkőzés lehetőségéről,melyet azonban nyomban elvállalt, hiszen Dóra súlycsoportjában roppant nehéz ellenfelet találni. Szóval a magyar hölgy első nemzetközi versenyén mindjárt komoly mély vízben találta magát, melyet elegánsan oldott meg.

 

„A mérkőzésre Pestszentlőrincen készültem a csapatommal, ami tulajdon képen három részből áll, az álló bunyó savate, amit Dudás Attila vezet, a brazil jiu jitsu Carlson Gracie amit Veress Ákos irányít, és a vegyes MMA edzésből, amit az álló és földharcban is jártas Szabó Zoltán felügyel. Minden edzésen remek edzőpartnereim vannak főleg fiúk, ami ahhoz, hogy fizikálisan erősebb legyek abszolút nem hátrány. Horvátországba edzőim kísértek ki, Dudás Attila (savate) és Szabó Zoltán(BJJ). Mivel utána néztünk az ellenfelemnek, tudtuk hogy a lehető leghamarabb le kell vinnem földre, mert igen jó az álló bunyója és nem kockáztathatok. Tettem is a dolgom, körülbelül egy pár másodperc ütőtáv méregetés után rá is mentem és igen gyorsan a földre kerültünk, ahol egy kis „ground and pound” után kiültem neki karra, amivel be is fejeztem a meccset. Itt volt egy kis vita is a végén, mert a lány állította, hogy ő nem kopogta le, de a vezetőbíró visszajátszatta kamerán, amin látható volt a lassításban hogy igenis kopogott. A horvát közönség ki is fütyülte a viselkedése miatt, és meccs után az én nevem kiabálták. Nagyon-nagyon jól éreztem magam, jó volt a közönség, a gála és a szervezés is. Miután haza értem, és megnéztem a facebookomat, láttam hogy írt nekem Mellony, és elnézést kért a sportszerűtlen viselkedéséért. Azt írta, nem tudja, hogy miért tette, de sajnálja. Ez azért jól esett, kedves gesztus volt tőle.”

Dóra menedzsere, Zvonimir Brala megírta, hogy komoly terveik vannak a jövőre nézve. A horvát gála több országban nézhető volt, Ázsiában több millióan látták. Brala elmondása szerint Dóra jövőre több profi mérkőzést vív majd, céljuk pedig az USA-ba való kijutás egy komoly szervezethez, melyhez azonban szponzorokat keresnek. 

Sok sikert kívánunk hozzá!

forrás: Zvonimir Brala / Lackó Balázs

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr55688219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

metadata 2013.12.13. 14:42:28

Gratulálok! Nagyon szép és gyors befejezés!
süti beállítások módosítása