TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

George St. Pierre lemondott címéről

2013.12.13. 22:16 td_titusz

georges-st-pierre_elbow.jpg

Sok helyen lehetett hallani, hogy GSP, az MMA történetének egyik legnagyobb alakja, a váltósúly királya most péntekre sajtótájékoztatót hívott össze. Sokan találgatni kezdtek, hogy vajon visszavonulását jelenti-e be, vagy esetleg mást? Dana White próbálta csitítani a kedélyeket, állítása szerint egy bevásárlóközpont megnyitására volt hivatalos, és csupán autogramosztásra érkezik a bajnok. Elég gyengén hangzott, legalábbis számomra biztosan.

Az MMA közösség várta a mai napot, GSP pedig az alábbit nyilatkozta:

"Amiért ma itt vagyok, az nem más, minthogy beszéltem Danával és Lorenzóval. Sok ideje bunyózom már, 22 meccsem volt az UFC-ben, ebből 15 bajnoki meccs volt. Sok ideje, magas színvonalon küzdök. Sok nyomás volt rajtam, sok kritikát kaptam. Eldöntöttem, hogy időre van szükségem. Tudom, hogy az UFC egy üzleti modellt képvisel, és nekik folytatni kell a dolgokat, ezért visszaadom az övemet a kihívók iránti tiszteletem miatt. Egy napon, mikor úgy érzem, talán visszatérek, de most egy kis szünetre van szükségem.

Fizikailag 100%-ig rendben vagyok, ám mentálisan úgy érzem, hogy nem tudnék most még egy felkészülést végigcsinálni, és nem tudom mikor leszek erre újra képes. Szóval nem akarom, hogy miattam várjanak az emberek, UFC iránti tiszteletem miatt. El kell ismernem, hogy ők juttattak oda, ahol a sportban most vagyok. Egy nap visszatérek, de mint kihívó. Ha meg kell tennem negyedszerre, higgyetek nekem, megteszem."

Dana White nem volt elragadtatva a bajnok döntésétől, de kiáll a "volt" bajnok mellett:

"Igen, egyet értek George-al, 100%-ig. Leült és elmondta, hogy sok személyes problémája van, és nem tudna még egy edzőtábort végigcsinálni. Teljesen egyetértettem vele. Ez nem baseball vagy valami más sport, ez küzdősport, és neked szellemileg, fizikailag, érzelmileg 100%-on kell lenned. Ha nem vagy, akkor ülj ki az oldalvonalra, és várj, amíg ki nem tisztulnak a dolgok. Ez most a helyes döntés."

Véleményem szerint a bajnok jól döntött, főleg az utóbbi három meccs tükrében, melyeken tökéletesen látszott, hogy valami már nincsen rendben (aki esetleg nem olvasta ajánlom figyelmébe kollégám, Répa Ádám rendkívül alapos cikkét: GSP: egy korszak vége? címmel, melyben kivesézi a bajnok teljesítményével kapcsolatos lehetséges okokat). Kérdés most már csak egy maradt. Hogyan alakul az UFC váltósúlyú mezőnye? Johny Hendricks felülhet végre a trónra? Kopasz barátunk ugyanis bejelentette, hogy az UFC 171 gálán, Johny barátunk Robbie Lawler ellen küzdhet meg az övért. Ki lesz az új bajnok?

GSP.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr875690171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chuck-d 2013.12.14. 05:23:29

remélem mielőbb rendbe rakja magát fejben és visszatér, hogy így vagy úgy, de lezárja a befejezetlen ügyet Hendricks-szel. ne a kihagyáson, ringrozsdán múljon a második fejezet.
süti beállítások módosítása