TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Bodor Hunor megszenvedett a mérlegeléssel

2013.12.13. 09:45 td_axl

A 23 éves Bodor Hunor december 14-én az oroszországi Chelyabinskben mérkőzik majd a Diamond Fight gálán, ellenfele Alan Shavlokhov lesz. Hunor és Kovács Attila Oroszországban vannak már, a magyar harcos pedig egy kicsit megszenvedett a fogyasztással, de sikekrült bemérnie és bizakodva várja a küzdelmet:

boodor_monson.jpg

Hunor és Monson a sajtótájékoztatón

Tegnap este óta fogyasztunk keményen, sajnos az itteni mérleg 78 kg-t mutatott. Akkor bepánikoztam és nem értettem, mert 75-el jöttem el és azóta nem ettem és alig ittam.

Levittek a helyi mma terembe, ami nagy élmény volt. Nagyon komoly szintű bunyósok, összeszedett, kemény brigád. A teremben napi 4 edzés van, kb. 230 tagja van a klubnak, ahol a legszarabb gyerek is a magyar mezőny felett van jóval. Ott mozogtam. Ledobáltunk egy-két kilót, aztán haza, forró zuhany és izzasztás tovább.

Aludni 1 órát aludtam a meleg miatt, mert az ágyban is beöltözve feküdtem. Reggelre már nagyon száraz voltam, jött a hivatalos mérlegelés, sajtótájékoztató, ahol 74 kg voltam, de ahogy ilyenkor szokás, kaptam pár óra extra időt, hogy hozzam a súlyt. Jött a szauna, meg Supras pár trükkje és bemértem. Eléggé rongy állapotban voltam, de elkezdtünk után tölteni, meg jött az ebéd, kaja vásárlás. Most már rendben leszek. Amúgy minden nagyon profi: a szervezés, a bunyósokkal való bánásmód, minden. Az ellenfelem egyébként korrekt volt, semmi arcoskodás vagy ilyesmi, normális gyerek.

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr565689339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása