TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Alp Ozkilic, az első török bunyós az UFC-ben

2013.12.08. 13:08 td_hriczuakos

OzkilicBanuelos11.jpg

Nemes egyszerűséggel nyugodtan nevezhetnénk a török MMA mérföldkövének Alp Ozkilic szerződtetését. A légsúlyban vitézkedő török fiú, mint előtte már néhányan az UFC-ben amolyan késői beugró szerepét vállalta magára, ám ha már megadatott előtte a lehetőség, szeretné azt ki is használni,. Ozkilic nemrég a Sherdog-nak nyilatkozott:

„A szüleim nem igazán értik, mekkora dolog is ez. Úgy értem, én vagyok az első, és egyetlen török származású harcos az UFC-ben. Jelen pillanatban, ez a legnagyobb szervezet a világon. Nem értették miért csinálom ezt, azok után, hogy drága iskolákba jártam, de most már támogatnak. Szerintem megértik majd, miután látnak küzdeni az UFC-ben, és látják, milyen hatalmas dolog ez.”

A lehetőségről, mely megadott számára:

„Úgy 1 héttel ezelőtt a menedzserem felhívott, és azt mondta, megvan a meccs. Nagyon izgatott voltam. Erre a lehetőségre vártam egész életemben, így nem mondhattam nemet. Az igazat megvallva, amúgy is vártam már a hívást.”

Ozkilic 8-1-es mérleggel szerződött az UFC-be, ahol debütálásakor Darren Uyenoyama lesz majd az ellenfele. Uyenoyama eredetileg John Moraga ellen találkozott volna, aki azonban sérülés miatt nem lép ketrecbe. A december 14-i gálán Demetrious Johnson véd majd címet Joseph Benavidez ellen, de Urijah Faber és Michael McDonald is feltűnik majd az est folyamán.

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr525677446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása