TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Jani István győzött Prágában

2013.11.11. 20:05 td_axl

istván-jani.jpg

Tegnap este került sor a cseh fővárosban az MMAA Arena 2 elnevezésű gálára, melynek magyar érdekeltségét a Sárközi MMA Team és a Szegedi Küzdősport Klub harcosa, Jani István szolgáltatta. Ellenfélként a hazai színeket erősítő Milan „Godzilla” Jensik várta a ketrecben, és hogy a Godzilla miként dőlt le, arról jönnek a győztes hazaérkezés utáni gondolatai:

„ A gála megrendezésére egy hotelben került sor. Sárközi Róbert és Bertalan "Dedi" Dezső kísért el. Amikor megérkeztünk a 7 órás utazás után nem épp kipihenve foglaltuk el az öltözőnket. De a pihenésemet kezdte zavarni, hogy ellenfelem fel-alá járkált és állandóan bekukucskált! Arra számítottam, hogy hasonló sportszerű magatartása lesz, mint csapattársának, akivel tavaly mérkőztem. De tévedtem! Gondolom a sok szteroid miatt, szívta magát a nagy "Godzilla"! 8 mérkőzés volt és a hetedik volt a miénk. A verseny kezdete előtt egy színpadra szólítottak minden harcost, hogy a nézők lássák az ellenfeleket. Amikor ott álltunk Jensik mellém állt és elkezdett csapkodni felém mutatva a nézőknek, hogy miként fog engem lecsapni! Én először azt hittem, hogy pacsizni akar és még nyújtottam is a kezem, de aztán fél szemmel láttam, hogy nem hagyja abba! (Már azon gondolkoztam, hogy meccs előtt leütöm!)"

"Sose mentem még ilyen idegesen és utálattal a ketrecbe! A meccs nem tartott túl sokáig körülbelül másfél percig! Nem tett jót hogy feszült voltam, mert elkapkodtam az első pár ütést és nem volt igazán jó találatom, de aztán sikerült a földre vinni és ott pár ütés után eltört az orra majd hasra fordulva próbált menekülni és én ezt kihasználva egy hátsó fojtással lekopogtattam! Nagyon örültem a győzelemnek, mert nagyon nagyképű volt Milan Jensik! Persze utána lehajtott fejjel járt-kelt! Külön örültem, hogy egy ilyen kidolgozott izomzatú ellenfelet kaptam, mert ez is csak azt bizonyítja, hogy itt ez nem számít. Ahogy Sárközi Robi edzőm mondta: "Ez MMA nem pedig Bodybuilding " A szervezés színvonalas, igényes volt és jó közönség jött el a rendezvényre! Köszönöm az edzőknek: Sárközi Róbertnek, Bertalan "Dedi" Dezsőnek, Szabó Szilveszternek és Elter Antalnak!”

Emeli a győzelem értékét, hogy a felkészülés utolsó szakaszát kézsérüléssel dolgozta végig, és ahogy az a sérült csukló egy hete kinézett, én egy hanyagul kiklopfolt rántott hús felszeletelésére nem lettem volna vele képes vele hasonló helyzetben. Hatalmas respect, gratulálunk!

 -Soleado-

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr735628126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

metadata 2013.11.12. 10:09:43

Nagyon jó volt olvasni, és szívből gratulálok a győzelemhez!
süti beállítások módosítása