TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Munoz: Sok dolgot tanultam Machida-tól, de én többet tanítottam neki

2013.10.24. 18:36 td_hriczuakos

Hamarosan megint Angliába látogat az UFC, hogy egy pörgős gála keretein belül üdvözöljék Machida-t középsúlyban. Lyoto eredetileg Tim Kennedy ellen ment volna, azt a bulit azonban lefújták, mikor Bisping jelezte, hogy nem tud kiállni Munoz ellen. Így a korábbi félnehézsúlyú bajnok lesz Mark ellenfele, akik korábban edzőpartnerek is voltak. Munoz gondolatai a meccset megelőzően:

„Ez egy nagyszerű küzdelem lesz. Sok mindent tanultam tőle, de ez fordítva is igaz. Én tanítottam neki pár dolgot, és ő is nekem, hisz sokszor edzettünk együtt. Némi bepillantást engedtem neki a birkózásba, ő pedig az állóharcba. Mégis azt hiszem, én többet tanítottam neki.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr815597482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása