TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Anderson: A hazámat képviselem, nem hagyok cserben senkit!

2013.07.21. 18:59 td_axl

silva_weidman4.jpg

Anderson Silva hazájában egy talk show vendége volt, ahol is beszélt a nemrégiben elszenvedett Chris Weidman elleni vereségről. Egészen pontosan a műsorvezető arról kérdezte, mi a véleménye Andersonnak arról, hogy a rajongók körében többen osztják a nézetet, miszerint Silva tudatosan veszítette el azt a küzdelmet, ezzel UFC-veretlenségét és övét. Anderson könnyezve válaszolt a kérdésre:

Brazil vagyok, az emberek pedig ismernek és tisztelnek nem csupán itthon, hanem széles e világban. Mikor azt hallom, hogy egyesek szerint eladtam a küzdelmet, akkor nagyon bosszús vagyok, mert mikor az oktagonba lépek, a hazámat képviselem, minden honfitársamat, akik értem szurkolnak. Mindig azt mondtam, hogy ez az öv a brazilok öve, nem az enyém, sosem akartam brazil ellen megvédeni, de ha egy honfitársam szerzi meg, annak örülnék. Azt akartam, hogy ez a cím Brazíliában maradjon! Nem vagyok politikus, egy atléta vagyok, aki a hazáját képviseli és sosem fogom cserben hagyni, sosem foglak cserben hagyni Titeket. Soha.

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr705417581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása