TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Belfort: Mousasi nem érdemli meg, hogy ellenem harcoljon

2013.07.02. 19:50 td_hriczuakos

Vitor Belfort reagált arra, hogy Gegard Mousasi a minap kihívta őt középsúlyba való visszatérése gyanánt, na meg persze címközelbe is jutna ezzel Gegard.

"Ha Vitor Belfort ellen akarsz harcolni, azt ki kell érdemelned. Olyan, mintha közép, vagy elődöntőt játszanál – azért nem lehet, mert egyszer régen már nyertél valamit. Nem szeretem azokat a harcosokat, akik a twitteren keresztül próbálnak ellenfelet szerezni. Én az övet akarom, ez a legnagyobb célom. Ez minden harcos, és sportoló álma. Én pedig győztes vagyok, egy bajnok. Ezért küzdök, ezt szeretném. Már bizonyítottam, így a következő meccseimtől azt várom, hogy még jobban felpörögjek. Ez a súlycsoport tele van nagyszerű harcosokkal. Ha Mousasi küzdeni akar, akkor küzdjön Luke Rockhold, vagy Michael Bisping ellen. Magának kell bizonyítania, hisz végtére is erről szól az egész. Ha akarsz valamit, azt előtte ki kell érdemelned, és én megtettem."

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr275387716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása