TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

Weidman: Egy rémálom leszek Anderson Silva számára

2013.04.29. 19:55 td_hriczuakos

Hétvégén tartották meg a UFC 159 hivatalos mérlegelését, ahol Chris Weidman, a középsúlyú kihívó is megjelent. Ő ugyan nem állt a mérlegre, azonban részt vett az ilyenkor szokásos procedúrán, ahol a rajongók feltehették neki a kérdéseket. Nézzük, mit is nyilatkozott Chris.

„Amit Anderson Silva a legjobban csinál, az az, hogy elpusztítja az ellenfeleit, még mielőtt a ketrecbe lépnének. Amikor szembekerülsz vele, akkor eléri azt, hogy úgy érezd, semmi esélyed sincs ellene. Számomra a magabiztosságom előnyt jelent. Tudom, mire vagyok képes, láttam Chaelt, hogy mit művelt ellene. Már ismerem a gyengeségeit, arra törekszem majd, hogy idő előtt befejezzem a meccset. Csupán magabiztosnak kell lenned. Mondhatsz te bármit a harc előtt, minden akkor dől el, amikor összeütitek a kesztyűiteket, ahol már csak az a kérdés: még mindig magabiztos vagy? Én tudom magamról, hogy igen.

Papírforma alapján egy rémálom leszek Anderson számára.  Sokkal jobb birkózó alapokkal rendelkezem, és szerintem azt is bebizonyítottam már, hogy jobb vagyok jiu-jitsu-ban. Jó a kardióm, és atletikus vagyok. Sok dolog szól mellettem.”

Az UFC 159 főmérkőzésén aztán Jones játszi könnyedséggel pusztította el Sonnent, Anderson pedig hívta Danat, és megnevezte, ki ellen akar bunyózni legközelebb. Nem hinném, hogy a már lefikszált Weidman elleni küzdelemről egyeztettek. Közben Jones is jelezte, hogy meg kell történnie az Anderson ellni küzdelemnek.

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr405250254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása