TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

GSP már edzésben van

2013.04.15. 19:06 td_hriczuakos

Amióta véglegessé vált, hogy Hendricks lesz a kanadai új ellenfele, Johny minden alkalmat megragad, hogy egy kis figyelmet kaphasson. Legutóbb például éppen azt emelte ki, hogy örül neki, hogy GSP filmszerepet kap, mert amíg a bajnok filmezni fog, addig ő széthajtja majd a s*ggét az edzéseken. St-Pierre (aki egyébként új könyvét promózza) válasza nem sokáig késlekedett:

„Már edzésben vagyok, mint mindig. Hallottam, amikor Hendricks azt nyilatkozta, hogy míg én filmben szerepelek, addig ő kőkeményen edzeni fog. Nos, van egy-két hírem a számára: már én is edzésbe álltam. A Nick Diaz elleni bunyó után 2-3 nappal már lementem az edzőterembe. A filmszerepem nem jelenti a karrierem végét, mert szeretem azt csinálni, amit csinálok.”

H.Ákos

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr345222112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása