TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: McGregor megint akcióban, most Nate Diazt és Frankie Edgart alázta le (videó)

2016.02.13. 15:34 td_interim

 conorking1.jpg

Neki ez sima ujjgyakorlat.

army_banner_blog.gif 

Conor McGregor szava akkor is nagy hullámokat vet, ha csak telefonnal, előre felvett üzeneteken hallatszik.

A UFC pehelysúlyú bajnokának eddig mesés a 2016: a Fighters Only magazin nyolcadik MMA díjkiosztóján az Év Harcosa mellett az Év Nemzetközi Harcosa díjat is bezsebelte. Eddig egy köszönőbeszéd volt elérhető a neten – tudjátok, amiben Conor lepuncizta a UFC nehézsúlyú bajnok Fabricio Werdumöt – most, hogy a tévében is leadták a ceremóniát, a Fighters Only megosztotta a YouTube-on a gálán egyébként le sem vetített másik köszönőbeszédet is. Persze pont köszönet abban sem volt sok. Alázás annál több, az ezúttal ifj. Chapo-ként bemutatkozó Conor most két kihívójának, a könnyűsúlyú Nate Diaznak és a pehelysúlyú Frankie Edgarnak adta meg, ami jár. 

 

(...) Biztos vagyok benne, hogy az MMA összes nagy neve ott van a maga rosszul szabott öltönyében, fillérekkel a zsebükben. Úgy hallottam, Nate Diaz még azt sem tudta megengedni magának, hogy elrepüljön Las Vegasba, a ceremóniára. Frankie Edgar... róla meg azt hallottam, hogy úgy öltözik, mint a sejk kis szolgája, vagy valami ilyesmi, és nehezére esik összekaparni pár fontot.

 

Szeretnék ott lenni, hogy a saját szememmel is lássam mindezt, de sajnos itt vagyok és nyomom az edzést. (...) A kemény munka kifizetődő, úgyhogy jegyzeteljetek. Ne őrizzétek tovább a keserűséget a csöves kis lelketekben. Megrekedtetek a 20 ezres meccspénznél és 20 ezres győzelmi bónusznál. Én a seggemet törlöm ki azzal a pénzzel. Én annyi borravalót adok, amennyi a te fizetésed, Nate, vágod?

 

Boldog vagyok és sikeres, és megtisztelő, hogy elismer valami magazin, aminek valószínűleg szintén tartoznia kéne nekem pénzzel. De köszönöm mindnyájatoknak, hálás vagyok. Ha azt hittétek, 2015 jó volt, csak várjatok, amíg meglátjátok 2016-ot.

Nate Diazról nemrég derült ki, hogy legutóbbi mérkőzésén, ahol fantasztikus teljesítménnyel megverte Michael Johnsont, összesen 40 ezer dollárt vitt haza, melynek a fele már a győzelmi bónusza volt. Frankie Edgar pedig tavaly nyáron csatlakozott a bahreini herceg új MMA-csapatához.

McGregor legközelebb március 5-én küzd, a UFC 196 főmeccsén megpróbál történelmet írni, és pehelysúlyú bajnoki öve mellé elhódítani a könnyűsúlyú övet Rafael dos Anjos-tól.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr348387298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása