TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MMA: A Baltás Gyilkos újra szabadúszó

2016.01.16. 16:31 td_ede

gettyimages-88492535_0.jpg

Wanderlei Silva-t a volt Pride FC bajnokot, miután visszavonta a meccsfixálós vádjait a UFC ellen az felmentette a szerződése alól, miközben új meghallgatásra vár az NSAC-nál (Nevada Állam Atlétikai Komisszió ) is.

 8_corners_banner_blog.gif

Szerencsétlenségére (vagy éppen szerencséjére) hiába vonta vissza a vádakat, amire eddigi állítása szerint bizonyítékai is voltak, büntetlenül nem úszta meg az ügyet és a UFC felbontotta vele a szerződését.

Silva január 14-én kért elnézés a saját Facebook oldalán:

Tévedtem és elnézést kérek. Tavaly júliusban több bejegyzést is közzétettem Facebookon és Twitteren is, amiben azzal vádoltam a UFC, hogy előre lefixálta a meccseit és ezt bizonyítani is tudom. Ezúton szeretném visszavonni az összes vádat, mivel félreértelmeztem a fixált meccsek pontos fogalmát, jelentését, miszerint az még a meccs előtt az eredmény befolyásolása, eldöntése. Megértem, hogy ezekkel a vádakkal a UFC megítélésének ártottam, mivel bizonyítékok nélkül is sok rajongóm elhitte, amit állitok, ezért szeretnék elnézést kérni a bejegyzéseim félreérthetősége miatt.

 Az ’őszinte’ vallomást a ZUFFA Wanderlei szerződésének felbontásával jutalmazta.

Ez azonban, akár kedvező döntés is lehet Wanderlei számára, megszabadulhat a sok jogi hercehurcától és még a UFC szerződésétől is sikerült kimásznia. A Baltás Gyilkos újra szabad és azt csinálhat, amit csak akar. Már csak az NSAC-vel kell egyezségre jutnia és akár vissza is térhet a ketrecbe a PRIDE FC húsdarálója, méghozzá annál a szervezetnél, amelyiknél csak szeretne (természetesen a UFC-n kívül, bár nehezen is tudnám elképzelni Reebok gatyába).

Vajon a Bellator lesz, aki lecsap rá, vagy esetleg a Rizin csábítja el, hogy bebizonyítsa öregember, nem vénember? Mindenesetre én szívesen látnám még tündökölni és személy szerint inkább a ringben, mint a ketrecbe, hisz ott szerezte élete legszebb győzelmeit.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr128277824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása