TDMG Store

tdmg_sun_rashguard.jpg

Írj nekünk!

Utolsó kommentek

Hirdetés

TDMG Store

TD|MAGYAR: Road to HFC 10: Borics pontot tenne a Molnár-ügy végére

2015.09.17. 18:05 td_interim

borics_4.jpg 

Már csak kettőt kell aludni, és megérkezik az HFC tizedik, zalaegerszegi gálája. A rendezvény főmeccse egy rég várt visszavágó: a TOTALDAMAGE és TDMG-arc, HFC -65 kilós bajnok Borics Ádám újra megküzd Molnár Benjaminnal. A tét most is a bajnoki öv, és Borics ezúttal nem hagyna elvarratlan szálakat. Ádám a kattintás után osztja meg gondolatait a közelgő meccsről.

 


Sziasztok!

 

Amint tudjátok, nyáron két edzőtáborban is részt vehettem. Nyaralás helyett a melót választottam, amit egyálltalán nem bánok. :) Életem legjobb élményei közé tartoznak a Bősön és Frankfurtban eltöltött napok. Kíváló edzéseken vettem részt, és nagyszerű embereket ismerhettem meg Végh Attila, Buchinger Iván és barátaik személyében. Egy nagyon kemény beavatáshoz is volt szerencsém. :) Frankfurtban, az MMA Spiritnél belekóstolhattam a világ élvonalába tartozó harcosok edzéseibe. Nagyon hasznos volt számomra ez a két tábor, életem legjobb nyara volt.

 

Benjit jó harcosnak tartom, látványos meccset csináltunk, amin, úgy érzem, végig vezettem és domináltam. Sajnáltam, hogy ilyen lett a befejezés, de most végre pontot teszünk ennek a "sztorinak" a végére, ami természetesen az én győzelmemmel fog végződni. 

A felkészülésem remekül sikerült, amit továbbra is az edzőm, Balla Tamás irányított. Ezúton szeretném megköszönni neki és a csapatomnak, az Eger Shootfightersnek a segítséget. Tarnai Józsival is sikerült összehoznunk pár sparringot, ami mindkettőnk számára hasznos volt. Egész évben edzésben vagyok, folyamatosan készülök a kihívásokra.

 

Mit várok a bunyótól? Újra bunyózhatok, ez mindig örömöt okoz számomra, azt csinálhatom, amit a világon a legjobban szeretek. Egy látványos, pörgős mérkőzést ígérhetek, aminek a végén az én kezemet emelik a magasba.


Borics Ádám az Eger Shootfighters tagja.

• VENUM x KARATE •Karatésok! Ezt kár lenne kihagyni. Már csak 1-1 darab van méretenként. http://goo.gl/zr8zoA

Posted by TDMG Store on Monday, September 14, 2015

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totaldamage.blog.hu/api/trackback/id/tr1007796120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása